کد خبر : 2051209 | 06 تیر 1403 ساعت 18:22 | 58.2K بازدید | 25 دیدگاه

به علت مشکلات خانوادگی برای فودن

فوری: ستاره سیتی اردوی انگلیس را ترک کرد!

فیل فودن به دلیل برخی مشکلات خانوادگی، به صورت موقت اردوی تیم ملی انگلیس را رها کرد و به کشورش بازگشت.

فوری: ستاره سیتی اردوی انگلیس را ترک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن به دلیل «مشکلات فوری خانوادگی» کمپ تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو 2024 را ترک کرده است، فدراسیون فوتبال انگلیس دقایقی پیش این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد.

جزئیات بیشتری درباره علت خروج فودن از اردوی انگلیس و مشکلات خانوادگی او ارائه نشده، اما ترک اردو توسط بازیکن منچسترسیتی «خروج موقتی» توصیف شده است.

این امکان وجود دارد که فودن تا زمان بازی مرحله یک‌هشتم نهایی انگلیس در گلزنکرشن در روز یکشنبه به آلمان بازگردد.

این اولین باری نیست که یک بازیکن انگلیس به دلیل مسئله خانوادگی کمپ یک تورنمنت را ترک می‌کند.

2047977

رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، پس از وقوع سرقت در خانه‌اش در جریان جام جهانی 2022 قطر به خانه بازگشت. او به موقع برای بازی یک‌چهارم نهایی مقابل فرانسه بازگشت و به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم وارد میدان شد.

فودن تا به امروز در هر سه بازی انگلیس در آلمان به عنوان بازیکن اصلی حضور داشته و در جریان تساوی صفر - صفر مقابل اسلوونی در کلن، اعضای خانواده‌اش از او حمایت کردند.

این بازیکن 24 ساله در هر سه بازی گروهی تیم گرت ساوت‌گیت به عنوان هافبک هجومی در سمت چپ، پشت مهاجم مرکزی، یعنی هری کین، به میدان رفته است.

فودن جایزه بازیکن سال انجمن نویسندگان فوتبال (FWA) برای فصل 2023-2024 را با کسب 42 درصد آرا دریافت کرد و به منچسترسیتی در کسب چهارمین عنوان پیاپی لیگ برتر کمک کرد.

فودن 37 بار برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده است.

رسانه‌های انگلیسی در دقایق گذشته اعلام کردند فیل فودن برای به ‏دنیا آمدن فرزندش به انگلیس برگشته و روز یکشنبه به آلمان ‏برگشته و به اردوی سه‌شیرها ملحق خواهد شد. ‏

دیدگاه‌ها