کد خبر : 2051206 | 06 تیر 1403 ساعت 18:10 | 62.1K بازدید | 56 دیدگاه

حضور کاپیتان سپاهان در استقلال منتفی شد

محمد کریمی که یکی از بازیکنان مدنظر استقلال است، فعلا با مدیران این باشگاه به توافق نرسیده است.

حضور کاپیتان سپاهان در استقلال منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام برای تقویت استقلال جهت حضور پرقدرت در فصل بعد، در تلاش است تا بازیکنان مدنظرش را به جمع آبی‌ها اضافه کند که در این میان، محمد کریمی کاپیتان سپاهان نیز یکی از نفراتی است که حتی مذاکراتی نیز با آبی‌ها داشته است.

اما حالا و آنگونه که ایسنا خبر داده، نه تنها حضور کریمی در استقلال منتفی شده بلکه او برای تمدید قرارداد و ادامه حضورش در جمع زردپوشان نیز به توافق رسیده است تا بدین ترتیب پیوستن کاپیتان سپاهان به تیم نکونام منتفی شود.

در این خبر آمده است که در چند روز گذشته خبرهایی مبنی بر پیوستن محمد کریمی، کاپیتان طلایی‌های اصفهان به استقلال و قرارگرفتن در لیست خرید جواد نکونام مطرح شد، اما هافبک شمالی طلایی‌ها قراردادش با سپاهان را تمدید کرده و قصد خروج از جمع شاگردان مورایس را ندارد.

1914058

این در حالی است که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص روند فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود توضیحاتی را منتشر و اعلام کرد: «این باشگاه بر اساس رویکرد مدیریتی خود، فرایند تمدید قرارداد بازیکنان را به پیش می‌برد و شایعاتی که در خصوص جدایی برخی بازیکنان این تیم در رسانه‌ها منتشر می‌شود، کذب است. همچنین نظر به دغدغه هواداران در زمینه تقویت تیم به منظور حضور در مسابقات فصل آینده لیگ نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی، در حال حاضر مذاکرات در زمینه جذب بازیکنان جدید نیز ادامه دارد و این فرایند با قدرت در حال پیگیری است.»

دیدگاه‌ها