کد خبر : 2051204 | 06 تیر 1403 ساعت 17:57 | 59.2K بازدید | 30 دیدگاه

واکنش کنعانی زادگان به حواشی خاص پرسپولیس

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است و این در حالی است که گفته می‌شود از دو تیم خارجی با پیشنهاد مواجه شده است.

واکنش کنعانی زادگان به حواشی خاص پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان که فصل گذشته با پایان قراردادش با تیم الاهلی قطر ترجیح داد علی‌رغم پیشنهادات مناسبی که از حیث مالی داشت، بار دیگر به پرسپولیس بازگردد، اکنون با وجود باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش و باقی ماندن بخش زیادی از مطالباتش، ترجیح داده آن را با مدیران تیم مطرح نکند.

وضعیت باشگاه پرسپولیس بعد از قهرمانی آنطور که پیش‌بینی می‌شد جلو نرفته و بعد از جدایی اوسمار و تعیین سرمربی جدید، آنها در خطر از دست دادن چهار ستاره خود قرار دارند (مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن).

شرایطی که باعث شده تا حسین کنعانی زادگان برای اینکه هواداران این تیم بیش از این تحت فشار قرار نگیرند، نسبت به دریافت مطالبات و همچنین پیگیری شرایط قراردادی و پیشنهاداتش سیاست سکوت را در پیش بگیرد و فعلا پاسخی به تیم‌های خواهان خود ندهد.

2009248

کنعانی زادگان بعد از پایان اردوی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، استراحتی کوتاه را پشت سر گذاشته و اکنون تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند و باید دید بعد از اینکه وضعیت باشگاه به ثبات رسید، چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت و به چه صورت در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها