کد خبر : 2051158 | 06 تیر 1403 ساعت 13:58 | 101.3K بازدید | 60 دیدگاه

فاتی از فلیک برنامه گرفت

جانشین مسی به بارسلونا برگشت

آنسو فاتی که قرار بود جانشین مسی باشد و شماره 10 او را نیز گرفته بود، بعد از یک فصل بد در برایتون به بارسا برگشت و بعد از صحبت با فلیک از او برنامه تمرینی گرفت.

جانشین مسی به بارسلونا برگشت

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی به بارسا بازگشته و ایده هانسی فلیک این است که عملکرد او را در طول فصل پیش فصل ببیند. بنابراین اگر فاتی عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند برای فصل بعدی در بارسا بماند.

همه چیز با توجه به شرایط بدنی بازیکن و همچنین اینکه آیا محدودیت دستمزدها اجازه ورود یک وینگر چپ پا را می‌دهد یا نه، مشخص می‌شود.

2047919

فاتی در برایتون 30 بازی انجام داد، 4 گل زد و یک پاس گل داد که اصلا در حدی نبود که باشگاه برای دائمی کردن قراردادش اقدام کند.

1800645

امروز موندودپورتیوو نوشت که فاتی به بارسلونا برگشته و فلیک از او خواسته تا در تمرینات پیش فصل حاضر شود و به تور آمریکا نیز خواهد رفت. 

بارسلونا همچنان خوشبین است او به نسخه سابق خودش برگردد و بتواند ارزش‌هایش را به مربی آلمانی نشان دهد. فاتی از مربی بدنساز جدید، برنامه تمرینی گرفته و با توجه به مصدومیت شدید اواخر فصل گذشته، می‌خواهد زودتر تمرینات را شروع کند. بارسا تا آخرین لحظه منتظر فاتی خواهد ماند و اگر بدرخشد، فصل بعد حفظ خواهد شد و در غیر این صورت گزینه انتقال دائمی یا قرضی او بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ها