کد خبر : 2051157 | 06 تیر 1403 ساعت 13:52 | 81.3K بازدید | 61 دیدگاه

ریکانی: خداحافظ، حلالم کنید

کاپیتان باسابقه نفت آبادان با انتشار متنی کوتاه از جمع طلایی‌پوشان خداحافظی کرد.

ریکانی: خداحافظ، حلالم کنید

به گزارش “ورزش سه”، نام طالب ریکانی با نفت آبادان عجین شده است؛ بازیکنی که سالیان متمادی در جمع طلایی‌پوشان حضور داشته و جز در مقطعی کوتاه و شاید به اجبار، هیچگاه پیراهن این تیم را از تن خارج نکرده است.

ریکانی اما خسته و ناامید از وضعیت نفت آبادان اینبار قصد پایان همکاری با این تیم را دارد، تیمی که مدعی است خاطرات تلخ و شیرین را با آن پشت سر گذاشته است.

ریکانی که فصل گذشته با پیشنهادات اغواکننده‌ای مواجه بود و حتی تا یکقدمی حضور در استقلال و پرسپوليس نیز پیش رفته بود، ترجیح داد وام‌دار نام پسر آبادان بماند و در روزهای سخت نفت آبادان به عنوان بازیکن تاثیرگذار آن، در تلاش برای بقای آن باشد.

با این حال در این فصل او علیرغم نمایشی درخشان و قرار گرفتن در جمع برترین گلزنان فصل، نتوانست مانع از اتفاق تلخ سقوط برای نفت آبادان باشد و در نهایت طلایی‌پوشان راهی لیگ آزادگان شدند.

2002759

طالب ریکانی اکنون در متنی احساسی و با اشاره به روزهای حضورش در نفت آبادان، از هواداران این تیم بابت تصمیم جدایی‌اش حلالیت طلبیده است: ترک خانه برای هر انسانی یکی سخت‌ترین تصمیمات عمر است مخصوصا خانه‌ای که به اندازه همه زندگی‌ات دوستش داری و از کودکی روزهای تلخ و شیرینش را دیده‌ای و با او بزرگ شده‌ای.

با همه شما و صنعت نفت عزیزم خداحافظی می‌کنم با وجود آنکه نیمی از قلب و وجودم را در خیابان امیری، در لین یک قشنگم، پشت در زمین چمن پیروز، پارک معلم مهربانم و در ورزشگاه تختی جا می‌گذارم.

امیدوارم این فرزند همیشگی آبادان را حلال کنید و همه دعایم از امروز برگشتن به اوج دوباره تیمی‌ست که جان من است.

دوستتان دارم برای همیشه.

دیدگاه‌ها