کد خبر : 2051153 | 06 تیر 1403 ساعت 13:45 | 13.5K بازدید | 32 دیدگاه

محرومیت پرشمار و جریمه برای سپاهان و گل‌گهر

آرای انضباطی دیدار جنجالی سپاهان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد.

محرومیت پرشمار و جریمه برای سپاهان و گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و گل‌گهر سیرجان در شرایطی مسابقه نیمه نهایی جام حذفی را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کردند که در پایان این بازی درگیری شدیدی بین اعضای دو تیم شکل گرفت که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی این بازی را به شرح زیر اعلام کرد:

* باشگاه سپاهان به دلیل سو رفتار تیمی و توهین به داور توسط تماشاگران منتسب به داوری مسابقه و نقض مقررات بازی و تحقق مسئولیت تضامنی، طبق مواد 50، 51، 86 و 117 آیین نامه انضباطی با جریمه 70 میلیون تومانی مواجه شد که غیرقابل اجرا و قابل تجدید نظر است.

* باشگاه گل‌گهر سیرجان به علت سو رفتار تیمی، روشن کردن مواد دودزا و توهین به مقام رسمی و تحقق مسئولیت تضامنی، طبق مواد 50، 58، 86 و 117 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با جریمه 51 میلیون تومانی مواجه شده که غیر قابل اجرا و قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

* سید امین کریمی، ماساژور تیم سپاهان به خاطر بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی، با یک جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی مواجه شده است.

2044014

* حسین عسگری، عضو کادر فنی تیم سپاهان به علت بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی، با دو جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی 50 میلیون تومانی مواجه شده است.

* وحید میرزایی، ماساژور تیم گل‌گهر سیرجان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی، با یک جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه 30 میلیون تومانی مواجه شده است.

* حمزه مظفری، عضو کادر فنی تیم گل‌گهر سیرجان به علت بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی، با دو جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی 50 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیدگاه‌ها