کد خبر : 2051132 | 06 تیر 1403 ساعت 12:41 | 90.7K بازدید | 70 دیدگاه

بند 1.5 میلیون یورویی فعال می‌شود

رئال پاسخ فصل درخشان خوسلو را داد

رئال مادرید با فعال کردن بند خرید دائمی خوسلو، انتقال این بازیکن به الغرافه را تسهیل خواهد کرد.

رئال پاسخ فصل درخشان خوسلو را داد

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو تابستان سال گذشته با قراردادی یک ساله و قرضی و بند خرید 1.5 میلیون یورویی از اسپانیول به رئال پیوست تا جانشین کریم بنزما شود. 

بسیاری این خرید را به باد تمسخر گرفتند ولی خوسلو در فصلی که اخیرا تمام شد، 18 گل به ثمر رساند و سومین گلزن برتر رئال شد. دو گل او در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به بایرن باعث شد رئال به فینال برود و در نهایت قهرمان شود.

2043159

خوسلو که هرگز یک بازیکن ثابت نبود، با توجه به دقایق حضورش در میدان بی نظیر کار کرد و به سرعت نیز بین هواداران محبوب شد. او سه روز پیش با الغرافه برای قراردادی دو ساله و دستمزد 8 میلیون یورویی به توافق رسید و به رئال اعلام کرد که پیشنهاد تمدید را قبول نمی‌کند. طبق قرارداد او باید 4 روز دیگر به اسپانیول برگردد اما باشگاه کاتالان دیروز اعلام کرد که به راحتی خوسلو را از دست نمی‌دهد و قطری‌ها باید با آنها وارد مذاکره شوند.

مارکا امروز نوشت، در پی این اتفاق رئال مادرید تصمیم گرفت بند خرید خوسلو را فعال کند و سپس با همان 1.5 میلیون یورو او را به الغرافه بفروشد. پاسخی در شان خوسلو که فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و بسیار به رئال کمک کرد.

دیدگاه‌ها