کد خبر : 2051131 | 06 تیر 1403 ساعت 12:30 | 11.4K بازدید | 7 دیدگاه

حمله به سرمربی صربستان: برای چی پول می‌گیری!

راده بوگدانوویچ، ستاره سابق صربستان، انتقادهای تندی را از دراگان استویکوویچ مطرح کرد.

حمله به سرمربی صربستان: برای چی پول می‌گیری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی صربستان شب گذشته در سومین و آخرین دیدار از مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا با کسب تنها دو امتیاز از این مسابقات حذف شود. 

انتقادهای بسیاری از عملکرد دراگان استویکوویچ پس از پایان این بازی مطرح شد و حتی شایعاتی مبنی بر اخراج او به گوش رسید اما این مربی در پاسخ به این شایعات مدعی شده بود که کاری نکرده که از این وضعیت خجالت بکشد و با سری بالا این تورنمنت را ترک خواهد کرد. 

2045506

راده بوگدانوویچ، ستاره سابق صربستان، در گفتگو با شبکه تلویزیونی RTS در این باره اظهار داشت: «واقعیت این است که سرمربی سعی کرد امشب خوب حرف بزند و شرایط را عادی نشان دهد، کاری که او در تمام طول این مدت انجام داده است. بزرگترین مشکل او این است که هنوز در فوتبال حضور دارد. 

مشکل او این است که خودخواه است، مغرور است و نمی‌تواند درست و غلط را تشخیص دهد. او مربی است و من از این غرور و پوچی‌اش ناراحت هستم. هیچکس از او انتظار نداشت که با چنین نتایجی برگردد. این مربی دستمزد سالانه ۱.۵ میلیون یورویی دریافت می‌کند. 

ما این کادر فنی را انتخاب کردیم تا با این وضعیت حذف نشویم. ما به او دستمزد می‌دهیم، ما به تو این قدرت را دادیم که کنار این تیم و فدراسیون فوتبال باشی و از آنها دفاع کنی. نیازی نیست که از او در برابر من دفاع کنید.»

دیدگاه‌ها