کد خبر : 2051123 | 06 تیر 1403 ساعت 12:05 | 23.5K بازدید | 8 دیدگاه

حال وارگا خوب است

اولین عکس ستاره مجار بعد از مصدومیت هولناک

هولناک‌ترین مصدومیت یورو 2024 مربوط به برناباس وارگا در دیدار مجارستان-اسکاتلند بود که به سرعت روانه بیمارستان شد و تحت جراحی قرار گرفت. حال او خوب گزارش شده است.

اولین عکس ستاره مجار بعد از مصدومیت هولناک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مجارستان یکشنبه شب در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد با گل دیر هنگامی که به ثمر رساند با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد. 

2047189

اما اتفاق تلخی که در این دیدار رخ داد برخورد وارگا با دروازه‌بان تیم حریف بود که باعث شد او در زمین بازی بیهوش شود و صحنه‌های ناراحت کننده‌ای رقم بخورد و بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر دنیا نگران شرایط او باشند که با آمبولانس راهی بیمارستان شده بود. 

دو روز پس از آن اتفاق وحشتناک، کادر مربیگری مجارستان به رهبری مارکو روسی (59) از وارگا در بیمارستان ملاقات کردند. در این عکس، روسی و تعدادی دستیارانش در کلینیک اشتوتگارت از وارگایی که بعد از عمل همچنان بستری است، عیادت کردند.

وارگا به طور مشهودی منقلب به نظر می‌رسید اما با نشان دادن انگشت شست رو به دوربین تایید کرد که شرایط بهتری دارد. این اولین تصویر از مهاجم مصدوم پس از عمل جراحی است.

2047873

لورا اسکراپیتس، دوست وارگا، نیز در روزهای قبل هواداران مضطرب را کمی آرام کرد.

او در استوری اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که نشان می‌داد، وارگا ظاهراً روی تخت بیمارستان، دست در دست لورا بدون اینکه چهره‌اش مشخص باشد، دراز کشیده است.

اسکراپیتس نوشته بود: «از پیام‌های محبت آمیز و حمایتی شما متشکرم. بارنی از این عمل به خوبی جان سالم به در برد. او اکنون استراحت خواهد کرد، اما خوب خواهد شد.»

دیدگاه‌ها