کد خبر : 2051120 | 06 تیر 1403 ساعت 11:50 | 6.3K بازدید | 8 دیدگاه

عواقب حذف از یورو: سرمربی صربستان اخراج می‌شود

دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد.

عواقب حذف از یورو: سرمربی صربستان اخراج می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی صربستان شب گذشته در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا نتواند حتی یک پیروزی در این مسابقات به دست آورد. 

این تیم با کسب دو تساوی برابر دانمارک و تیم ملی اسلوونی با تنها دو امتیاز در قعر جدول گروهش قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند و حالا شایعاتی درباره احتمال اخراج استویکوویچ از هدایت تیم ملی صربستان پس از کسب این نتایج ضعیف به گوش می‌رسد. 

مسئله البته تنها نتایج به دست آمده توسط این تیم نیست. عملکرد عجیب صربستان و به طور خاص تصمیمات او درباره انتخاب ترکیب اصلی موضوعی است که با انتقادهای بسیاری روبرو شده و تردیدهایی را برای مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به وجود آورده است. 

2047822

مدیران فوتبال این کشور و همچنین هواداران صربستان معقتد هستند که این تیم در دیداری که باید با تمام توان برای حمله و پیروزی بازی می‌کرد نتوانست هیچ درخششی در این زمینه داشته باشد و انتقادهای بسیاری به خاطر استفاده از الکساندر میتروویچ که در الهلال توپ می‌زند هم از او شده است. حتی سرمربی تیم ملی دانمارک هم مدعی شد که از عدم حضور تادیچ، ولاهوویچ و میلینکوویچ ساویچ در ترکیب حریف شگفت‌زده شده است.

استویکوویچ پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش اظهار داشت: «نباید این سوال را از من بپرسید. من فکر نمی‌کنم کاری کرده باشم که از آن شرمنده شوم و می‌توانم با سری بالا این تورنمنت را ترک کنم. این واقعیت که ما حذف شدیم برای من تراژدی نیست.»

اما افراد بسیاری در صربستان نظرات دیگری دارند و معتقد هستند که این تیم باید از فرصت حضور در یورو پس از ۲۴ سال استفاده می‌کرد و حداقل راهی مرحله یک هشتم می‌شد. استویکوویچ از سال ۲۰۲۱ هدایت این تیم را برعهده داشته است اما بعید به نظر می‌رسد که در ادامه هم در این تیم ماندگار شود.

دیدگاه‌ها