کد خبر : 2051116 | 06 تیر 1403 ساعت 11:40 | 44.2K بازدید | 6 دیدگاه

پایان انتظار پس از 39 روز؛

شهاب زاهدی دوباره برگشت (عکس)

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل یوکوهاما مارینوس است.

شهاب زاهدی دوباره برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم جی لیگ ژاپن، تیم آویسپا فوکوکا که شهاب زاهدی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 13:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بِست دنکی به مصاف تیم رده دوازدهمی یوکوهاما مارینوس خواهد رفت.

شهاب زاهدی که پس از سپری کردن دو جلسه محرومیت به دلیل دو اخراج متوالی، در سه مسابقه رسمی اخیرشان در جام امپراتوری و جی لیگ ژاپن دور از ترکیب قرار داشته و به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، دوباره به ترکیب برگشته و امروز در خط حمله آویسپا فوکوکا برابر یوکوهاما مارینوس دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوکا آخرین بار 39 روز قبل در هفته پانزدهم جی لیگ ژاپن مقابل سرزو اوساکا در ترکیب قرار گرفت و از زمین اخراج شد و پس از آن در 6 دیدار پیاپی دو بار محروم بود و چهار بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت که امروز برابر یوکوهاما مارینوس در ترکیب حضور دارد.

2047866

شهاب زاهدی در 14 بازی این فصل جی لیگ ژاپن 6 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده که امیدوار است امروز مقابل یوکوهاما مارینوس در بازگشت به ترکیب دوباره گلزنی کند.

تیم آویسپا فوکوکا با هفت پیروزی، هشت مساوی و چهار شکست در این فصل 29 امتیازی است و در جایگاه هشتم جدول جی لیگ ژاپن قرار گرفته که در صورت برتری مقابل یوکوهاما مارینوس به رده ششم صعود می‌کند.

دیدگاه‌ها