کد خبر : 2051104 | 06 تیر 1403 ساعت 10:47 | 23.6K بازدید | 76 دیدگاه

خبر بد مسی برای آرژانتین: احساس درد دارم

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد.

خبر بد مسی برای آرژانتین: احساس درد دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی شیلی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند. 

گل دیرهنگام لائوتارو مارتینز باعث خوشحالی هواداران آرژانتین از کسب دومین پیروزی متوالی شد اما واکنش‌های مسی در زمین و احساس دردی که از اواسط نیمه اول با او بود باعث شد که احساس نگرانی بسیاری از احتمال مصدومیت او و مشکلاتی که ممکن است در ادامه روند مسابقات داشته باشد به وجود بیاید. 

2047848

مسی پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره شرایطش به خبرنگاران گفت: «در همان ابتدای بازی بود که من در همسترینگ پای راستم احساس درد و ناراحتی کردم. کشیده شده بود. به آن اندازه که باید آزاد نبود. اما توانستم تا پایان در بازی بمانم. باید ببینیم که شرایط چطور خواهد شد.»

لیونل اسکالونی پس از بازی مدعی شد که اطلاعی از وضعیت این ستاره تیمش ندارد اما در عین حال تاکید کرد که قرار است در بازی به پرو به بسیاری از بازیکنانی که در این دو بازی حضور داشتند استراحت بدهد و این فرصت خوبی برای این ستاره آرژانتینی خواهد بود که روند درمانش را طی کند.

دیدگاه‌ها