کد خبر : 2051082 | 06 تیر 1403 ساعت 07:56 | 8.5K بازدید | 10 دیدگاه

تریپیه:

صدرنشینی انگلیس خوب است، اما باید بهتر شویم

کیه‌ران تریپیه، مدافع راست تیم ملی انگلیس، پس از تساوی بدون گل مقابل اسلوونی با وبسایت یورو 2024 صحبت کرد و اعلام کرد که عملکرد سه شیرها باید بهتر شود.

صدرنشینی انگلیس خوب است، اما باید بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، امروز در آخرین مسابقه از دور گروهی مسابقات یورو 2024، تیم انگلیس به مصاف اسلوونی رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. با این مساوی، شاگردان ساوت‌گیت با پنج امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کردند.

صعود به عنوان صدرنشین گروه:

تریپیه: "هدف اصلی ما از ابتدای یورو، صعود از گروه بود و به این هدف رسیدیم. صدرنشین گروه هم شدیم، اما می‌دانیم که عملکردمان در حد انتظار نبوده است. ما صادق هستیم و می‌دانیم که می‌توانیم بهتر عمل کنیم، این را می‌پذیرم."

2047827

نکات برای پیشرفت تیم:

تریپیه در مورد اینکه چه چیزی باید بهتر شود، گفت: "کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای پیشرفت انجام دهیم. اگر عملکرد قبل از تورنمنت را با الان مقایسه کنید، می‌بینید که می‌توانیم در پرسینگ تهاجمی‌تر عمل کنیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم، به خصوص با توجه به کیفیت بازیکنان تیم ما."

تمرکز روی بازی‌های بعدی:

تریپیه در پایان گفت: "حالا تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که دوباره تمرکز کنیم و روی نقاطی که می‌توانیم بهبود پیدا کنیم، کار کنیم. از صعود خوشحالیم، اما می‌دانیم که عملکرد تیم می‌تواند بهتر شود."

دیدگاه‌ها