کد خبر : 2051064 | 06 تیر 1403 ساعت 01:04 | 6.9K بازدید | 20 دیدگاه

هری کین: هدف ما صدرنشینی بود و به آن رسیدیم

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس اعلام کرد که هدف آن‌ها صدرنشینی بوده که به آن رسیده‌اند.

هری کین: هدف ما صدرنشینی بود و به آن رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز در آخرین دیدار دور گروهی تورنمنت یورو 2024، به مصاف اسلوونی رفت که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه، تیم ملی انگلیس با پنج امتیاز، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کرد. علی رغم صدرنشینی تیم ملی انگلیس در این تورنمنت، نمایش‌های تیم گرت ساوت‌گیت در این رقابت‌ها انتقادات زیادی را به همراه داشت، اما هری کین، کاپیتان سه شیرها اعلام کرد که هدف اصلی تیمش صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم اول بوده که به آن رسیده است.

هری کین، کاپیتان انگلیس، پس از تساوی مقابل اسلوونی در مصاحبه با تلویزیون "آی‌تی‌وی" گفت: "هدف ما قبل از شروع مسابقات صدرنشینی در گروه بود و به آن هم رسیدیم. بازی امشب سخت بود. ما انرژی بیشتری داشتیم و در کار با توپ بهتر بودیم، اما نتوانستیم پاس یا ضربه نهایی را پیدا کنیم. از این به بعد همه بازی‌ها سخت خواهند بود."

کین در ادامه گفت: "ما چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردیم، اما در مجموع اسلوونی خوب دفاع کرد و کار را برای ما سخت کرد."

2047786

کین در رابطه با تعویض‌ها گفت: "بازیکنانی که به زمین آمدند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. آنها سطح انرژی را بالا نگه داشتند و بعد جدیدی به بازی اضافه کردند - این همان چیزی است که ما نیاز داریم. ما به بازیکنانی نیاز داریم تا هر وقت به آنها فرصت داده می‌شود، سهم خود را انجام دهند. و این کاری است که آنها تا الان انجام داده‌اند."

دیدگاه‌ها