کد خبر : 2050979 | 05 تیر 1403 ساعت 18:25 | 10.9K بازدید | 9 دیدگاه

تیم ملی آلبانی: با افتخار آلمان را ترک می‌کنیم

عملکرد خوب تیم ملی آلبانی برابر سه حریف قدرتمند خود باعث شده تا اعضای این تیم با وجود حذف از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 از عملکرد خود راضی باشند.

تیم ملی آلبانی: با افتخار آلمان را ترک می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی آلبانی در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا 2024 با نتیجه 2-1 شکست خورد و سپس برابر کرواسی به تساوی 2-2 رسید و در نهایت هم با یک گل مقابل اسپانیا شکست خورد تا از صعود به دور بعد مسابقات باز بماند.

این نتایج در شرایطی رقم خورد که پیش‌بینی می‌شد آلبانی شکست‌های سنگینی را برابر سه حریف قدرتمند خود متحمل شود، اما عملکرد خوب این تیم باعث شد اعضای این تیم و همچنین هوادارانش با غرور رقابت‌های یورو را ترک کنند.

سیلوینیو، سرمربی برزیلی آلبانی، پس از شکست 1-0 مقابل اسپانیا گفت: بازیکنان من همه کار در زمین انجام دادند. قطعا آنها این کار بزرگ خود را تا آخر عمر به خاطر خواهند داشت. ما هیچ شکست تحقیرآمیزی را متحمل نشدیم. ما در بالاترین سطح بازی می‌کردیم. بازیکنان برای من به عنوان مربی عالی بودند.

2047491

او با تاکید بر اینکه دومین تورنمنت بزرگ آلبانی، یک تجربه عالی برای بازیکنان جوانش بود، عنوان کرد: من یک سال و نیم در آلبانی بودم و بازیکنان بسیار خوبی پیدا کردم. بسیاری گفتند که شکست‌های سختی را متحمل خواهیم شد اما تمام بازیکنان به کارشان اعتقاد داشتند و همه چیزشان را در زمین گذاشتند.

سیلوینیو در ادامه گفت: به دلیل نگرانی از کیفیت بالای حریفان آلبانی، شب‌های زیادی نخوابیدم، اما ارزشش را داشت و نتیجه‌اش این شد که به خوبی رقابت کردیم. کشور باید به کاری که ما انجام دادیم، افتخار کند. ما باید به مسابقات سطح بالایی مانند این عادت کنیم.

او ادامه داد: ما سه حریف بزرگ داشتیم و این باعث سردردهای زیادی برای من شدند، اما فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و روند تیم را تغییر نمی‌دهم. بازی مقابل این سه تیم واقعا ارزشمند و تجربه شگفت انگیزی بود.

برات جیمیستی، کاپیتان آلبانی نیز در این باره گفت: اگر کمی خوش شانس بودیم، می‌توانستیم دستاوردهای بیشتری داشته باشیم. به عنوان مثال، آلبانی یک فرصت عالی برای تساوی مقابل ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی در پایان بازی اول داشت.

2044137

وی افزود: همه چیز در فوتبال امکان پذیر است و با کمی شانس می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم. در مجموع، من عملکرد در این مسابقات را مثبت می‌دانم، اما باید از اشتباهاتی که مرتکب شدیم درس بگیریم.

همچنین آرماندو بروخا، مهاجم آلبانی، عنوان کرد: ما باید سرمان را بالا نگه داریم و به تیممان افتخار کنیم. می‌دانستیم که سه حریف‌مان، سطح بالایی دارند. ما باید به کاری که انجام داده‌ایم افتخار کنیم.

دیدگاه‌ها