کد خبر : 2050957 | 05 تیر 1403 ساعت 15:18 | 29.3K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای اکیپ؛

تبعید ستاره گل‌نزن فرانسه به نیمکت!

اکیپ امروز ادعا کرد که دیدیه دشان بعد از بازی ضعیف آنتوان گریزمان برابر هلند قصد دارد به او برابر لهستان (امروز 19:30) استراحت بدهد.

تبعید ستاره گل‌نزن فرانسه به نیمکت!

به گزارش "ورزش سه"، پس از رکورد تاریخی 84 بازی متوالی با فرانسه، آنتوان گریزمان از لیست دشان برای دو بازی دوستانه ماه مارس گذشته برابر آلمان و شیلی خارج شد. 

او از 13 ژوئن 2017 حتی یک مسابقه را از دست نداده بود. با این حال، این غیبت مانع از ادامه حضور گریزمان در بازی های رسمی فرانسه نشد و در دو بازی جام ملت های اروپا مقابل اتریش و سپس هلند در ترکیب ثابت قرار داشت.

2047568

با این حال، طبق ادعای اکیپ، دشان در سومین مسابقه فرانسه برابر لهستان، به گریزمان در ترکیب ثابت میدان نخواهد داد. لهستان حذف شده و فرانسه نیز به دور بعد راه یافته است. کار اصلی فرانسه از دور بعد شروع خواهد شد و دشان برای این مرحله گریزمان را سرحال می‌خواهد.

اما یک دلیل دیگر می‌تواند فرصت سوزی‌های عجیب گریزمان در بازی قبلی برابر هلند باشد. او دو شانس مسلم گلزنی را از دست داد و مثل یک مدافع برای هلندی‌ها عمل کرد.

دشان بعد از بازی در مورد گریزمان گفته بود: «او فصل بسیار شلوغی داشت. در مسابقات با ریتم و حساسیت بالا گلزنی اصلا آسان نیست.»

شاید بهترین تصمیم برای کاپیتان دوم فرانسه استراحت برابر لهستان باشد تا باتری‌هایش را برای دور بعد شارژ کند.

دیدگاه‌ها