کد خبر : 2050938 | 05 تیر 1403 ساعت 13:50 | 16.3K بازدید | 7 دیدگاه

اسکولز:

این ستاره می‌تواند انگلیس را زیر و رو کند!

پل اسکولز، ستاره سابق فوتبال انگلیس، معتقد است که حضور کوبی ماینو می‌تواند شرایط را برای این تیم تغییر دهد.

این ستاره می‌تواند انگلیس را زیر و رو کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برابر تیم ملی اسلوونی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که با ارائه یک نمایش درخشان بتواند انتقادهایی که از آنها مطرح شده را به دست فراموشی بسپارد. 

شاگردان گرت ساوت‌گیت در دیدار برابر صربستان به پیروزی رسیدند و مقابل دانمارک هم مساوی کردند اما عملکردی که داشتند چندان درخشان نبود و همین باعث شد که بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان صحبت‌های بعضا تندی را علیه آنها و خصوصا تصمیمات سرمربی انگلیس، مطرح کنند. 

1988961

اسکولز در گفتگو با TNT Sports در این باره اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم که فودن دور از پست خودش بازی کند. او می‌تواند در سمت چپ حضور داشته باشد و این کار را بارها و بارها برای سیتی انجام داده است. مسئله این تیم این است که بتوانند توپ را در میانه زمین در اختیار داشته باشند. 

اگر ماینو وارد ترکیب شود، ناگهان کنترل بازی در اختیار انگلیس قرار خواهد گرفت. ما بازیکنی داریم که می‌تواند کاری کند که این تیم فوتبال بازی کند. گاهی شما فقط به همین یک بازیکن برای تغییر نیاز دارید. مانند کاری که تونی کروس در آلمان و رودری در اسپانیا انجام می‌دهد. من فکر می‌کنم که ماینو این توانایی را دارد.»

دیدگاه‌ها