کد خبر : 2050929 | 05 تیر 1403 ساعت 12:59 | 67.7K بازدید | 29 دیدگاه

اقدام جالب نیمار: خرید پیراهن برزیل از دست‌فروش‌!

نیمار، ستاره برزیلی، در اقدامی جالب و برای خوشحال کردن افرادی که در نزدیکی ورزشگاه مشغول فروش پیراهن این تیم بودند خرید کرد.

اقدام جالب نیمار: خرید پیراهن برزیل از دست‌فروش‌!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در اولین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کاستاریکا به میدان رفت و نتوانست انتظارات هوادارانش را در این بازی برآورده کند و با تساوی بدون گل برابر حریف متوقف شد. 

نیمار که چند ماه قبل در بازی تیم ملی کشورش با مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود هنوز در حال طی کردن روند درمان این مشکل است و نمی‌تواند تیم ملی برزیل را در دیدارهای کوپا همراهی کند اما در کنار این تیم حضور دارد تا از بازیکنان حمایت کند. 

2047542

او شب گذشته در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک این بازی را تماشا کرد اما ویدیویی جالب از او منتشر شده است که نشان می‌دهد این ستاره برزیلی در مسیر رسیدن به ورزشگاه از چند دست‌فروش که کنار خیابان مشغول فروش پیراهن تیم ملی این کشور بودند خرید کرد. 

آنها در ابتدا متوجه نشدند که او نیمار است اما پس از آن به حدی هیجان‌زده و خوشحال شدند که قادر به کنترل احساسات خودشان نبودند و این موضوع با استقبال گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی هم روبرو شد.

دیدگاه‌ها