کد خبر : 2050913 | 05 تیر 1403 ساعت 11:49 | 15.4K بازدید | 16 دیدگاه

اعتراف ستاره ایتالیا: دنبال جبران گل به‌خودی بودم

ریکاردو کالافیوری، ستاره تیم ملی ایتالیا، می‌گوید به دنبال جبران گل به خودی‌ای بوده که در بازی برابر اسپانیا به ثمر رسانده بود.

اعتراف ستاره ایتالیا: دنبال جبران گل به‌خودی بودم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی کرواسی قرار گرفت و با گلی که ماتیا زاکانی در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده به ثمر رساند توانست بازی را با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان ببرد. 

کالافیوری پاس گل زیبایی را برای این بازیکن ارسال کرد تا او در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و به بهترین شکل از این موقعیت استفاده کند و تیمش را با این گل در جایگاه دوم این گروه پس از تیم ملی اسپانیا قرار دهد و به مرحله بعدی برساند که ارزش و اهمیت بسیاری برای آنها داشت. 

2047511

کالافیوری پس از این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «خیلی مهم بود که واکنش درستی داشته باشیم و از همه مهم‌تر شرایط را در طول بازی تغییر دهیم. عملکرد بهتری نسبت به دیدارهای قبلی داشتیم و شایسته کسب این نتیجه بودیم. من از این بابت متاسفم که نمی‌توانم در بازی بعدی حضور داشته باشم اما از روی سکوها جشن خواهم گرفت. 

وقتی بازی تمام شد حتی توان فکر کردن هم نداشتم. خیلی خوشحال بودم. بیشتر از هر چیزی احساساتی بود که در طول چند روز گذشته در وجودم جریان داشت چون فرصت کافی برای هضم آن را نداشتم و باید روی بازی بعدی تمرکز می‌کردم. همه این احساسات فوران کرد. من می‌خواستم گل به خودی‌ای که زده بودم جبران کنم و تاثیر مثبتی در تیم ملی داشته باشم.»

دیدگاه‌ها