کد خبر : 2050909 | 05 تیر 1403 ساعت 11:26 | 20.4K بازدید | 9 دیدگاه

تحسین مودریچ به سبک ایتالیایی: هیچ‌وقت نرو!

یک خبرنگار ایتالیایی پس از تساوی این تیم برابر تیم ملی کرواسی با جملاتی شیرین و زیبا از عملکرد لوکا مودریچ تمجید کرد.

تحسین مودریچ به سبک ایتالیایی: هیچ‌وقت نرو!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی کرواسی شب گذشته در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند که باعث صعود شاگردان لوچانو اسپالتی به مرحله بعدی شد. 

مودریچ ستاره تیمش در این دیدار بود و توانست تک گل آنها را لحظاتی پس از خراب کردن ضربه پنالتی به ثمر برساند و پس از پایان بازی هم به شدت از گل دیرهنگامی که تیمش دریافت کرده بود ناراحت به نظر می‌رسید و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. 

2047460

یکی از خبرنگاران ایتالیایی پس از پایان این بازی خطاب به مودریچ گفت: «شب به‌خیر لوکا، من فقط می‌خواستم از تو به‌خاطر همه چیز تشکر کنم. نه فقط برای امشب، بلکه در تمام طول دوران بازی‌ات. تو بار دیگر نشان دادی که بازیکنی درجه اول هستی و با وجود از دست رفتن پنالتی گل زدی. من فقط می‌خواستم این را به تو بگویم، دوست دارم از تو بخواهم هرگز خداحافظی نکنی چون تو یکی از بهترین بازیکنانی هستی که دیده‌ام. ممنونم.»

مودریچ هم در پاسخ به او گفت: «ممنونم. به‌خاطر این ادای احترام فوق‌العاده از صمیم قلبم ممنونم. دوست دارم تا همیشه به بازی کردن ادامه دهم اما نمی‌دانم چقدر دیگر قادر به انجام این کار خواهم بود ولی از تو به‌خاطر کلماتت ممنونم.»

دیدگاه‌ها