کد خبر : 2050880 | 05 تیر 1403 ساعت 01:40 | 13.5K بازدید | 20 دیدگاه

خوشحالی ستاره ایتالیا: این زیبایی فوتبال است!

جورجینیو، ستاره تیم ملی ایتالیا، از صعود تیمش به مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالی ستاره ایتالیا: این زیبایی فوتبال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دوشنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ورزشگاه ردبول آرنا روبروی تیم ملی کرواسی به میدان رفت و با نتیجه ۱-۱ با این تیم مساوی کرد اما همین یک امتیاز باعث صعود آنها به مرحله بعدی این مسابقات شد. 

در حالی که تنها چند ثانیه تا پایان وقت تلف شده اعلام شده از سوی داور بازی باقی مانده بود، این ماتیا زاکانی بود که توانست گل مساوی را وارد دروازه حریف کند و به شکلی دراماتیک زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعدی یورو ۲۰۲۴ شود که اتفاقی مهمی برای آتزوری بود. 

2047484

جورجینیو پس از پایان این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «این زیبایی فوتبال است. وقتی می‌بینید که شرایط سخت است اما باورتان را از دست نمی‌دهید، به هم تیمی‌هایتان باور دارید و همچنان می‌جنگید. هرگز تسلیم نمی‌شوید و بالاخره پاداش این تلاش را می‌گیرد. این تلاش تیم فراتر از اتفاقی بود که رخ داد و همه شایسته تمجید هستند. 

ما همیشه می‌توانیم موفق باشیم و در حال حاضر باید از این نتیجه و این لحظه خاص لذت ببریم چون این شرایطی است که باید از تجربه آن خوشحال بود. از فردا باید بنشینیم و ببینیم که باید چطور پیش برویم اما در حال حاضر از این که هواداران‌مان را خوشحال می‌بینیم خیلی خوشحال هستیم.»

دیدگاه‌ها