کد خبر : 2050871 | 05 تیر 1403 ساعت 01:27 | 34.8K بازدید | 85 دیدگاه

ناراحتی مودریچ: چرا داور ۸ دقیقه وقت اضافه گرفت!

لوکا مودریچ از داور بازی کرواسی و ایتالیا بابت اعلام ۸ دقیقه وقت اضافه انتقاد کرد.

ناراحتی مودریچ: چرا داور ۸ دقیقه وقت اضافه گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، تیم ملی کرواسی در مقابل ایتالیا با نتیجه ۱-۱ به تساوی دست یافت. این نتیجه به احتمال زیاد باعث می‌شود تیم زلاتکو دالیچ نتواند به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها برسد.

در دقیقه ۵۵ بازی، لوکا مودریچ کرواسی را پیش انداخت و نتیجه تا دقیقه ۹۸ با همین اختلاف ۱-۰ به نفع کرواسی باقی ماند. اما در دقیقه ۹۸، ماتیا زاکانی گل تساوی را برای ایتالیا به ثمر رساند و این تیم را به مرحله بعدی رقابت‌ها فرستاد.

کرواسی با دو امتیاز در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد تا شاید بتواند به عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم به مرحله یک‌هشتم نهایی راه یابد. اما در حال حاضر، شانس بسیار کمی برای صعود این تیم وجود دارد.

پس از پایان بازی، لوکا مودریچ در گفت‌وگو با تلویزیون کرواسی گفت: «نمی‌دانم چه بگویم. فوتبال همیشه بی‌رحم بوده و امروز نیز این را نشان داد. نمی‌دانم داور از کجا ۸ دقیقه وقت اضافه گرفت. اگر باید شکست بخورید، باید این‌گونه باشد. ما تمام توان‌مان را گذاشتیم. ما به حمایت طرفداران شک نداشتیم، می‌دانستیم که آن‌ها پشت ما هستند. آن‌ها همیشه آنجا هستند، متشکریم. ما متأسفیم که این بازی با پیروزی به پایان نرسید تا به دور بعدی برویم، اما چنین نشد. به طور تئوری، هنوز می‌توانیم صعود کنیم، اما در حال حاضر شانس ما بسیار کم است. بازی قبل در دقیقه ۹۵، اکنون در دقیقه ۹۸، برد را از دست دادیم. ما ثابت کردیم که فوتبال بی‌رحم است. خواهیم دید که آیا زمان خداحافظی فرا رسیده است یا نه، اکنون زمان مناسبی برای این داستان نیست.»

2047468

دیدگاه‌ها