کد خبر : 2050859 | 05 تیر 1403 ساعت 00:23 | 42.5K بازدید | 40 دیدگاه

یک دقیقه عجیب مودریچ: شعله ابدی کرواسی! (عکس)

لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی که نتوانست پنالتی را گل کند، یک دقیقه بعد توانست با یک گل، اشتباه خود را جبران کند.

یک دقیقه عجیب مودریچ: شعله ابدی کرواسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی که برای صعود به مرحله بعد به پیروزی در دیدار امشب مقابل ایتالیا نیاز دارد، در ابتدای نیمه اول، در یک دقیقه پرتی و تاب، توانست به گل برسد. لوکا مودریچ، کاپیتان باتجربه کروات‌ها، که در دقیقه 54 نتوانست پنالتی تیمش را گل کند، یک دقیقه بعد، توانست روی پاس لوکا سوکیچ، دروازه جان‌لوئیجی دوناروما را باز کند.

کروات‌ها ابتدا در دقیقه ۵۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. آندری کراماریچ با یک شوت کاتدار، دروازه جان‌لوئیجی دوناروما را تهدید کرد، اما توپ به دست داویده فراتزی، بازیکن تعویضی ایتالیا برخورد کرد و پنالتی به سود کرواسی اعلام شد. 

2047436

مودریچ پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت محکم، توپ را به سمت چپ دروازه روانه کرد، اما دوناروما با واکنشی دیدنی، توپ را دفع کرد. 

2047438

اما کروات‌ها خیلی سریع واکنش نشان داددند و در ریباند این صحنه، لوکا سوکیچ توپ را به روی دروازه ارسال کرد و آنته بودیمیر با ضربه‌ای هوشمندانه، دروازه ایتالیا را تهدید کرد، اما دوناروما باز هم موفق به مهار توپ شد. ولی در حالی که مدافعان آتزوری کاملا بهم ریخته بودند، این مودریچ بود که با یک ضربه پای چپ تماشایی، توپ برگشتی را به تور دروازه ایتالیا چسباند.

2047439

مودریچ با گل، نه تنها کرواسی را در آستانه صعود به مرحله بعد قرار داد، بلکه با ۳۸ سال و ۲۸۹ روز  به مسن‌ترین گلزن تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تبدیل شد.

ویدئو: 346262

دیدگاه‌ها