کد خبر : 2050856 | 05 تیر 1403 ساعت 00:11 | 22.5K بازدید | 26 دیدگاه

اسکالونی: در گِل هم بازی کنیم باید سه امتیاز را بگیریم

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، به ادعاهای مربوط به وضعیت نامناسب چمن زمین بازی تیمش مقابل شیلی واکنش نشان داد.

اسکالونی: در گِل هم بازی کنیم باید سه امتیاز را بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم دور گروهی مسابقات کوپا آمه‌ریکا، آرژانتین بامداد چهارشنبه به مصاف شیلی خواهد رفت. لیونل اسکالونی، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حساس، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و نظرات خود را درباره موضوعات مختلف بیان کرد.

اسکالونی در ابتدا با لبخند به سوالات مربوط به وضعیت زمین بازی پاسخ داد و از ادامه بحث درباره این موضوع خودداری کرد. او گفت: «عذر می‌خواهم، اما نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم.» او همچنین تاکید کرد که: «زمین بازی برای همه یکسان است و باید به آنچه که هست عادت کنیم. حتی اگر قرار باشد در گِل هم بازی کنیم، باید سه امتیاز را بگیریم.»

2047430

در مورد مقایسه‌های اخیر بین سطح بازی‌های کوپا آمه‌ریکا و یورو، اسکالونی تلاش کرد تا از تشدید بحث‌ها جلوگیری کند و گفت: «این‌ها فقط نظرات شخصی هستند. این نوع مقایسه‌ها نظرات شخصی هستند و نباید به آن‌ها توجه زیادی کرد.»

اسکالونی در ادامه کنفرانس خبری، پیامی به بازیکنان خود داد و بر اهمیت مسئولیت‌پذیری و رفتار حرفه‌ای در زمین بازی تاکید کرد. او گفت: «بازیکنان می‌دانند که محدودیت‌ها و خط قرمزهایی وجود دارد که نباید از آن‌ها عبور کنند. ما باید در زمین رفتار مناسبی داشته باشیم و در بازی‌های حساس کاری نکنیم که تیم مجبور شود با یک بازیکن کمتر بازی کند.»

دیدگاه‌ها