کد خبر : 2050845 | 04 تیر 1403 ساعت 23:31 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

اسپانیا نشان داد کرواسی و ایتالیا نیست!

اسپانیا در سومین دیدارش در مرحله گروهی یورو 2024 با گل فران تورس از آلبانی پیش افتاد.

اسپانیا نشان داد کرواسی و ایتالیا نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا که در دو دیدار ابتدایی‌اش در رقابت‌های یورو 2024 در مقابل کرواسی و ایتالیا به پیروزی رسید، در نیمه اول هم مقابل آلبانی جلو افتاد. آلبانی در دو دیدار اول خود در مقابل با ایتالیا و کرواسی ابتدا جلو افتاده بود، اما در این بازی، اسپانیا این اجازه را به آن‌ها نداد.

در این گل، لاپورت از عقب زمین توپ را به دنی اولمو پاس داد. اولمو با حرکتی هوشمندانه، فران تورس را در عمق محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و تورس با پای غیر تخصصی خود، دروازه آلبانی را باز کرد. توپ قبل از ورود به گل، به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

ویدئو: 346255

اگر این نتیجه پابرجا بماند، آلبانی که در بازی اول مغلوب ایتالیا شده بود و در بازی دوم مقابل کرواسی به تساوی رسیده بود، از دور رقابت‌های یورو 2024 حذف خواهد شد. اسپانیا هم که در دو بازی اول خود به پیروزی رسیده بود، صعودش به مرحله بعد را مسجل کرده است. با این حال، لاروخا به دنبال کسب سه امتیاز کامل این بازی است تا صدرنشینی خود در گروه را تثبیت کند.

2047410

سیلوینیو، سرمربی آلبانی که تیمش در شرایط سختی برای صعود قرار دارد، در این بازی با تمام قوا به میدان آمده تا شاید بتواند نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

دیدگاه‌ها