کد خبر : 2050844 | 04 تیر 1403 ساعت 23:13 | 39K بازدید | 42 دیدگاه

ستاره رئال حق داشت: دستمزد چهار برابر الغرافه

دستمزد پیشنهادی الغرافه به خوسلو، مهاجم رئال مادرید، چهار برابر دستمزد دریافتی او در این تیم است.

ستاره رئال حق داشت: دستمزد چهار برابر الغرافه

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی یک ساله و قرضی راهی رئال مادرید شد و فصل بسیار خوبی را در این تیم سپری کرد و توانست دو گل صعود تیمش به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را هم به ثمر برسان و نقش مهمی برای رئال ایفا کند.

در چند هفته اخیر شایعات زیادی درباره احتمال تمدید قرارداد این بازیکن با رئال مادرید به گوش می‌رسید و مدیران این باشگاه هم مایل بودند که قرارداد او را دائمی کنند و حتی کارلو آنچلوتی هم از مدیران رئال خواسته بود که او را برای فصل بعد در تیمش حفظ کنند.

2045155

با این حال، روزنامه مارکا امروز اعلام کرد که این ستاره اسپانیایی با باشگاه الغرافه توافق کرده تا در فصل آینده در این تیم حضور داشته باشد و به این ترتیب جدایی او از رئال مادرید قطعی خواهد بود. این در حالی است که گفته می‌شود این بازیکن پیشنهادهایی از چند باشگاه عربستانی هم دارد.

حالا الچیرینگیتو خبر داده است که خوسلو پیشنهاد دستمزد بیشتر از هشت میلیون یورویی از سوی باشگاه الغرافه دریافت کرده که تقریبا چهار برابر دستمزدی است که فصل گذشته در رئال مادرید دریافت کرد و همین او را برای حضور در لیگ قطر وسوسه کرده است.

دیدگاه‌ها