کد خبر : 2050843 | 04 تیر 1403 ساعت 22:58 | 6.1K بازدید | 9 دیدگاه

کری رایس: ستاره‌های انگلیس را فردا شب ببینید

دکلان رایس، ستاره تیم ملی انگلیس، می‌گوید ستاره‌های این تیم فردا شب برابر اسلوونی درخشان ظاهر خواهند شد.

کری رایس: ستاره‌های انگلیس را فردا شب ببینید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس فردا شب در سومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ قرار است روبروی تیم ملی اسلوونی به میدان برود و بازیکنان این تیم مصمم هستند که با کسب یک پیروزی و ارائه نمایشی درخشان به مرحله بعدی بروند.

انتقادهایی که از این تیم به دلیل نمایش دور از انتظارش در دو بازی گذشته برابر صربستان و دانمارک مطرح شده جو اردوی سه شیرها را هم  تحت تاثیر قرار داده و رایس سعی کرد  با حضور در نشست خبری قبل از این بازی در کنار گرت ساوت‌گیت به سوالاتی که به وجود آمده است پاسخ روشنی دهد.

شرایط اردوی انگلیس: ساوت‌گیت گروه رهبری خودش را در تیم دارد و ما بحث و گفتگوی خیلی خوبی با هم داریم. ویژگی خوبی که گرت در تیم ایجاد کرده این است که همه ما صادق و صریح هستیم. شرایط در اوایل این مسابقات مانند مسابقات قبلی بوده است.

2047408

بازی برابر اسلوونی: برای فردا شب آماده هستیم و می‌خواهیم صدرنشین گروه باشیم و با هفت امتیاز صعود کنیم. این شانسی است که برای ادامه مسیر به شکلی مثبت داریم. می‌خواهیم تسلط بیشتری روی بازی داشته باشیم اما همانطور که پیش از این به گرت هم گفتم، در این مسابقات مدام باید با بازیکنانی در سطح جهانی روبرو شویم. باید تعادلی که می‌خواهیم را در تیم ایجاد کنیم. می‌توانیم بهتر شویم و من اطمینان دارم که در ادامه مسیر نمایش بهتری خواهیم داشت.

قرار گرفتن در پستی جلوتر در خط میانی مانند آرسنال: من پس از کریسمس در پست شماره هشت قرار گرفتم. اولین بحثم با میکل آرتتا این بود که به آرسنال بروم و به عنوان بازیکن شماره شش بازی کنم. اما وقتی بیشتر بازی کردیم، آرتتا دوست داشت که من شماره هشت باشم و این تعادل بیشتری به تیم ما داد. من می‌توانم در هر دو پست بازی کنم و خوشحال باشم. این تصمیم سرمربی است و من در هر پستی که باشم با صددرصد توانم بازی خواهم کرد.

رابطه با خبرنگاران: خبرنگارها همیشه منصف بوده‌اند. انتظارات از این تیم بالاست. من سعی کردم از بازیکنان خط حمله تیمم دفاع کنم و به عنوان بازیکن، ما هم خبرها را می‌خوانیم. بهتر است که چیزهایی که مثبت است را بخوانید تا منفی. من به عنوان بازیکن و وقتی در وستهم کاپیتان بودم دوست داشتم که به همه بگویم بازیکنان تیم می‌توانند بهتر باشند. هرچقدر که به عنوان بازیکن بیشتر این حس را داشته باشید، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و این چیزی است که فردا شب خواهید دید.

دیدگاه‌ها