کد خبر : 2050839 | 04 تیر 1403 ساعت 22:15 | 11K بازدید | 11 دیدگاه

تصمیم عجیب اسکالونی: دی‌ماریا نیمکت نشین می‌شود

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین تصمیم دارد که آنخل دی‌ماریا را در بازی برابر شیلی روی نیمکت قرار دهد.

تصمیم عجیب اسکالونی: دی‌ماریا نیمکت نشین می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در دومین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ باید روبروی تیم ملی شیلی به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کند.

شاگردان اسکالونی در بازی اول در کوپا موفق شدند با دو گل برابر تیم ملی کانادا به پیروزی برسند. دی ماریا در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشت و توانست یک نمایش خوب و درخشان را هم ارائه کند و در کسب این پیروزی مهم برای تیمش تاثیرگذار ظاهر شود.

2046882

اما حالا TyC Sports خبر داده است که این ستاره آرژانتینی قرار نیست که در بازی مهم و حساس برابر شیلی در ترکیب تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و اسکالونی تصمیم گرفته است که او را روی نیمکت قرار دهد. هنوز مشخص نیست که دلیل این تصمیم چه بوده اما خبری مبنی بر مصدومیت این بازیکن منتشر نشده است.

گفته می‌شود که به احتمال زیاد یک نفر از بین جووانی لوسلسو یا نیکلاس گونزالس جای او را در ترکیب تیم ملی آرژانتین خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که اسکالونی به دنبال استراحت دادن به این بازیکن برای دیدارهای مهم در مراحل بعدی باشد.

دیدگاه‌ها