کد خبر : 2050822 | 04 تیر 1403 ساعت 21:14 | 8.8K بازدید | 6 دیدگاه

خبر خوش رسید: حال ستاره مجارستان خوب است

همسر بارناباس وارگا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که حال این بازیکن خوب است.

خبر خوش رسید: حال ستاره مجارستان خوب است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مجارستان شب گذشته در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد با گل دیر هنگامی که به ثمر رساند با نتیجه ۰-۱ برابر این تیم به پیروزی برسد و شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد. 

اما اتفاق تلخی که در این دیدار رخ داد برخورد وارگا با دروازه‌بان تیم حریف بود که باعث شد او در زمین بازی بیهوش شود و صحنه‌های ناراحت کننده‌ای رقم بخورد و بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر دنیا نگران شرایط او باشند که با آمبولانس راهی ورزشگاه شده بود. 

2047189

سرمربی این تیم و همچنین فدراسیون فوتبال مجارستان بیش از این با انتشار بیانیه‌هایی اعلام کرده بودند که شرایط و ثبات لازم برخوردار است اما باید عمل جراحی به دلیل چندین استخوان شکسته در صورتش انجام دهد و پس از آن شرایط نهایی او مشخص خواهد شد. 

لورا اسکراپیتس، همسر ۲۹ ساله این بازیکن، دقایقی قبل با انتشار تصویری از دستان این بازیکن در دستش در صفحه اینستاگرامش نوشت: «از شما به خاطر پیام‌های مهربانانه و دلگرم کننده سپاسگزاریم. جراحی بارنی تمام شد. باید کمی استراحت کند اما حالش خوب خواهد شد!» و به این ترتیب خیال کسانی که نگران شرایط او بودند را تا حدی راحت کرد.

دیدگاه‌ها