کد خبر : 2050706 | 04 تیر 1403 ساعت 10:08 | 15.9K بازدید | 8 دیدگاه

استیو کلارک:

خدایان فوتبال کنار ما نبودند، رنج می‌کشیم

استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند، می‌گوید از حذف تیمش با شکست مقابل مجارستان از یورو 2024 رنج زیادی را متحمل شده است.

خدایان فوتبال کنار ما نبودند، رنج می‌کشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسکاتلند شب گذشته با شکست مقابل مجارستان از رقابت‌های یورو 2024 حذف شد. اسکاتلند در دقیقه 100 گل دریافت کرد و در رده چهارم گروه A قرار گرفت تا خداحافظی زودهنگام با این جام داشته باشد.

استیو کلارک، سرمربی اسکاتلند، پس از بازی گفت: "ما جاه‌طلبی‌های بزرگی داشتیم تا اولین اسکاتلندی باشیم که از مرحله گروهی صعود می‌کند، اما اینطور نشد. بازی سختی داشتیم. این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت."

دریافت گل در آخرین دقیقه؟

گل آن‌ها کمی بی‌ربط می‌شود چون ما برای بردن بازی ریسک زیادی می‌کنیم و احساس می‌کردیم دو امتیاز برای صعود به مرحله بعدی کافی نیست؛ بنابراین مجبور شدیم برای بردن بازی تلاش کنیم. ما ضدحمله خوردیم و بعد گل را دریافت کردیم.

2047179

بازی اسکاتلند؟

ما روی توپ تسلط داشتیم، به اندازه کافی توپ را در اختیار داشتیم اما به اندازه‌ای که باید موقعیت خلق نکردیم. وقتی در پایان بازتر بازی کردیم، موقعیت خلق کردیم، اما نتوانستیم راه گلزنی را پیدا کنیم. گاهی اوقات بعد از چنین شکستی، شما به کمی زمان نیاز دارید تا همه چیز را هضم کنید و بفهمید که چرا بازی به این شکل پیش رفت.

هدف اسکاتلند برد در این بازی بود؟

بله طبیعی است که وقتی باز بازی می‌کنیم، باید روی ضدحمله هم بهتر عمل کنیم. بعضی اوقات شما نیاز دارید که خدایان فوتبال در کنار شما باشند و آن‌ها در این بازی کنار ما نبودند. می‌دانم که تیم و خودم چقدر بی‌رحمانه درد می‌کشیم. ما با ارتش تارتان رنج می‌بریم، ما با مردمی که در اسکاتلند هستند، رنج می‌بریم. همه ما همین رنج را می‌کشیم، اما بعد باید زخم‌هایت را ببندی، سرپا شوی و دوباره راه بروی.

دیدگاه‌ها