کد خبر : 2050691 | 04 تیر 1403 ساعت 01:53 | 17.9K بازدید | 9 دیدگاه

تأیید شد: حال ستاره مصدوم مجارستان خوب است

فدراسیون فوتبال مجارستان تایید کرد که بارناباس وارگا پس از مصدومیت شدید در بازی مقابل اسکاتلند، در وضعیت پایدار قرار دارد.

تأیید شد: حال ستاره مصدوم مجارستان خوب است

به گزارش "ورزش سه"، در بازی تیم ملی مجارستان در مقابل اسکاتلند در هفته آخر دور گروهی یورو ۲۰۲۴، بارناباس وارگا، ستاره مجارستان، پس از برخوردی در محوطه جریمه اسکاتلند به شدت مصدوم شد.

او در دقایق پایانی بازی به شکلی نگران‌کننده و جدی با دروازه‌بان اسکاتلند برخورد کرد. این حادثه باعث بی‌حرکت افتادن او به زمین و ناراحتی شدید هم‌تیمی‌هایش شد. بازیکنان مجارستان به سرعت اطراف او جمع شدند تا از تصویربرداری دوربین‌ها جلوگیری کنند.

پس از لحظاتی کادر پزشکی وارد زمین شدند و پس از معاینه و رسیدگی چند دقیقه‌ای به وضعیت این بازیکن، او را با احتیاط از زمین خارج و به بیمارستان منتقل کردند.

2047152

دقایقی پس از اتمام بازی، اتحادیه فوتبال مجارستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت وارگا پایدار و او هم‌اکنون هوشیار است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

در این بیانیه آمده است: «از نگرانی‌های شما نسبت به وضعیت وارگا و اتفاق ناخوشایندی که برای او افتاد سپاسگزار هستیم. او با تلاش پزشکان به بیمارستان منتقل شده و اکنون در وضعیت هوشیار و پایدار قرار دارد. اطلاعات جدید به محض تأیید پزشکان در دسترس قرار خواهد گرفت.»

دیدگاه‌ها