کد خبر : 2050667 | 03 تیر 1403 ساعت 23:32 | 35.2K بازدید | 12 دیدگاه

ریسک ناگلزمان کار دستش داد: محرومیت ستاره آلمان!

جاناتان تاه با دریافت کارت زرد در دیدار مقابل سوئیس، بازی بعدی آلمان در مرحله حذفی را از دست داد.

ریسک ناگلزمان کار دستش داد: محرومیت ستاره آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دیدار آخر مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف سوئیس رفته است و در همان نیمه اول، علاوه‌بر دریافت یک گل، با دردسر بزرگی مواجه شد.

با توجه به اینکه برخی بازیکنان آلمان در دو بازی قبلی با کارت زرد جریمه شده‌اند و در آستانه محرومیت قرار دارند، انتظار می‌رفت یولیان ناگلزمان به دلیل قطعی شدن صعود تیمش به برخی از آنها بازی ندهد اما چنین نشد.

او در صحبت‌هایش پیش از بازی گفته بود: «هیچ تغییری در ترکیب تیم نخواهد بود. مهم است که ریتم را حفظ کنیم. من وضعیت کارت‌های زرد را در نظر نمی‌گیرم زیرا به تیم اعتماد دارم. اگر من بازیکن بودم و فقط به دلیل اینکه کسی به دلیل کارت زرد استراحت می‌کرد، بازی می‌کردم، این را بی‌احترامی می‌دانستم. اعتقاد من این است که باید همه تلاش‌مان را بکنیم و اگر کسی به دلیل کارت زرد محروم شود، ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جایگزینش شوند.»

حالا ناگلزمان مجبور است برای بازی بعدی در مرحله حذفی، از یکی از نیمکت‌نشینان تیمش استفاده کند، چرا که جاناتان تاه در نیمه اول بازی با سوئیس کارت زرد گرفت و بازی بعدی را از دست داد.

در دقیقه ۳۸ امبولو، ستاره سوئیس، صاحب توپ شد، او توانسته بود از تاه بگذرد، اما مدافع آلمان او را از پشت به زمین زد و اجازه نداد به دروازه ژرمن‌ها نزدیک شود. پس از این خطا داور بلافاصله تاه را با کارت زرد جریمه کرد تا این بازیکن که در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی برای ژرمن‌ها به نمایش گذاشته، دو اخطاره شود.

2047071
2047070

فعلا مشخص نیست که آلمان در مرحله بعدی به مصاف چه تیمی خواهد رفت اما در هر صورت آنها باید بدون تاه به زمین بروند و یولیان ناگلزمان باید برای ستاره‌اش جانشین مناسبی پیدا کند.

دیدگاه‌ها