کد خبر : 2050665 | 03 تیر 1403 ساعت 23:26 | 9.7K بازدید | 10 دیدگاه

برای اولین بار در یورو: آلمان عقب افتاد! (عکس)

در سومین بازی از گروه A یورو 2024، سوئیس با گل دقیقه 28 دن اندویه، از آلمان پیش افتاد.

برای اولین بار در یورو: آلمان عقب افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان که در دو بازی قبلی، پیروزی‌های پرگل و راحتی به دست آورده بود، امشب در بازی با سوئیس به مشکل برخورد و با یک گل از حریف عقب افتاد.

این گل روی یک سانتر از رمو فرویلر از سمت چپ زمین به ثمر رسید. اندویه با ضربه دقیق، دروازه مانوئل نویر را باز کرد. یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در این گل مقصر اصلی بود. هر چند که آنتونی رودیگر، دفاع باتجربه رئال مادرید و آلمان هم آفساید را پر کرده بود. لازم به ذکر است که این گل مشکوک به آفساید بود، اما در نهایت داور گل را پذیرفت. آلمان قبل از این بازی 6 امتیازه بود و سوئیس 4 امتیاز داشت. با این نتیجه، اگر تا پایان بازی همین‌طور بماند، سوئیس به عنوان تیم اول گروه A راهی مرحله حذفی می‌شود و آلمان دوم خواهد شد.

2047066

آلمان هم در دقیقه 17 بازی، با یک شوت تماشایی از رابرت آندریش از پشت محوطه جریمه به گل رسید، اما پس از بازبینی VAR، خطای جمال موسیالا در جریان این صحنه گرفته شد و گل مردود اعلام شد.

در دقایق باقیمانده نیمه اول، آلمانی‌ها سعی کردند به گل تساوی دست پیدا کنند، ولی این اتفاق نیفتاد و نیمه اول 1-0 به سود سوئیس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها