کد خبر : 2050615 | 04 تیر 1403 ساعت 03:54 | 9.7K بازدید | 16 دیدگاه

هری‌کین: هرگز به پیشکسوتان توهین نمی‌کنم

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، به اظهارات تند گری لینه‌کر واکنش جالبی نشان داد و از منتقدان انگلیس درخواست کرد به آن‌ها اعتماد کنند.

هری‌کین: هرگز به پیشکسوتان توهین نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه انگلیس در فاصله یک‌قدمی با مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 فاصله دارد و نمی‌تواند در گروه C کمتر از رتبه سوم را به دست بیاورد، اما عموم انگلیسی‌ها و منتقدان خواستار بازگشت به سبک قدیمی تیم ملی هستند که به استعداد و خلاقیت متکی بود. انگلیس مقابل صربستان و دانمارک، نمایش آنچنان قدرتمندی نداشت که در حد مدعی عنوان قهرمانی شناخته شود.

گری لینه‌کر، بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس، که به عنوان مفسر فوتبال فعالیت می‌کند پس از بازی مقابل دانمارک انتقادات به انگلیس را به اوج رساند و اعلام کرد که بازیکنان انگلیس اصلا خوب نیستند و سطح بازی آن‌ها افتضاح است.

2046969

هری کین، کاپیتان سه شیرها، بعدازظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل اسلوونی که قرار است عصر سه‌شنبه برگزار شود، شرکت کرد.

او درباره انتقاداتی که کارشناسان و بازیکنان سابق تیم ملی مطرح کرده‌اند، گفت: "هرگز نمی‌خواهم به بازیکنی که پیراهن را بر تن کرده و می‌داند بازی کردن برای انگلیس به چه معناست، بی‌احترامی کنم. همیشه احساس می‌کنم بازیکنان و کارشناسان مسئولیتی دارند. این را می‌دانم. آن‌ها باید صادق باشند و نظر خود را بیان کنند، اما همچنین مسئولیت دارند که بازیکن سابق انگلیس باشند."

او نظر خودش درباره وضعیت تیم ملی انگلیس را اینطور بیان کرد: "هرکس نظر خود را دارد و ما مدت زیادی است که جامی نبرده‌ایم، این واقعیت است. بازی در این تورنمنت‌های بزرگ دشوار است. همه ما می‌خواهیم قهرمان شویم، آن‌ها می‌خواهند ما برنده شویم و بنابراین بهتر است به این بازیکنان اعتماد کنیم."

دیدگاه‌ها