کد خبر : 2050606 | 03 تیر 1403 ساعت 19:53 | 5.6K بازدید | 6 دیدگاه

آدم چیزهایی را می‌شنود که ناراحت می‌شود

آذرباد: برخی دنبال تسویه‌حساب شخصی هستند

هافبک باتجربه لیگ برتر می‌گوید پیشنهاد استقلال را به خاطر علاقه به مس رفسنجان رد کرده است.

آذرباد: برخی دنبال تسویه‌حساب شخصی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد یکی از هافبک‌های باتجربه لیگ برتر به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر برای تیم‌های خود خوش درخشیده است. کاپیتان سابق مس رفسنجان که رکورددار بازی برای این تیم در لیگ برتر محسوب می‌شود، در نیم فصل لیگ بیست و سوم به دلیل برخی مسائل ترجیح داد اردوی نارنجی‌پوشان را به مقصد ذوب‌آهن ترک کند و بار دیگر شاگرد محمد ربیعی شود.

آذرباد در سال‌های اخیر پیشنهادهایی از برخی تیم‌های مطرح لیگ برتر هم داشت اما همواره ترجیح داد در مس رفسنجان باقی بماند ، هرچند که نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم را در ذوب‌آهن گذراند و البته نقشی مهم و تاثیرگذار در کسب رتبه پنجمی توسط این تیم داشت.

2029992

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره فصلی که گذشت، بیان کرد: این فصل برای من با اتفاقات خوب و بد زیادی همراه بود. در نیم فصل اول به دلیل برخی مسائل با مس رفسنجان روزهای خوبی را سپری نکردیم. اتفاقاتی افتاد که در نیم فصل مجبور به ترک این تیم شوم. خوشحالم به تیمی رفتم که بسیار ریشه‌دار و قدیمی است و رزومه مشخصی دارد. از همه مهم‌تر سرمربی‌ای بالای سر این تیم بود که شناخت مناسبی از من داشت و بسیار علاقه داشتم باز هم با او کار کنم. من دوران خیلی خوبی را در مس با آقای ربیعی گذرانده بودم و فکر می‌کنم با وجود مشکلات و بدشانسی‌هایی که در نیم فصل دوم گریبان ما را گرفت، توانستیم در نهایت دل مردم اصفهان و هواداران ذوب‌آهن را با رتبه خوب پنجمی شاد کنیم.

او با اشاره به سال‌های حضور در مس رفسنجان و اینکه چرا به طور ناگهانی از این تیم در نیم فصل جدا شد، گفت: واقعیت این است که پیوند من و مردم رفسنجان به واسطه سال‌ها بازی در مس یک پیوند عمیق است. به واسطه نزدیک به 5 سال بازی برای مس رفسنجان خاطرات بسیار خوبی دارم؛ همواره در رفسنجان حس آرامش داشتم و رابطه خوبم با هواداران حتی باعث شد پیشنهادهای خوبی که از برخی تیم‌های مطرح مثل استقلال داشتم را رد کنم. مس رفسنجان را واقعا از ته قلب دوست دارم و در نیم فصل هم واقعا دوست نداشتم جدا شوم، اما اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم آنها را بر زبان بیاورم و احساس کردم نیاز به آن دارم که در فضایی با آرامش بیشتر کار کنم.

1946758

این بازیکن باتجربه در پاسخ به این پرسش که آیا از نرفتن به استقلال در مقاطعی که به او پیشنهاد داده شد، پشیمان نیست، گفت: خیر، پشیمان نیستم. من با استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم مذاکرات خوبی هم داشتم، اما در نهایت دوست داشتم در مس بمانم و به تیمی که چند سال برایش بازی کرده بودم و به هوادارانش علاقه‌مندم کمک کنم، البته واقعا دوست نداشتم داستان من و مس رفسنجان اینگونه تمام شود.

آذرباد که هم در سال صعود به لیگ برتر و هم در سال‌های اول حضور مس در لیگ برتر همراه این تیم بود، درباره پرونده فساد این باشگاه و حواشی ایجاد شده در این خصوص تاکید کرد: من واقعا نمی‌توانم چنین موضوعی را باور کنم. واقعیت این است که فکر می‌کنم برخی مسائل بزرگ‌نمایی شده است. به عنوان کاپیتان مس رفسنجان در همه سال‌های گذشته باید بگویم که کل مجموعه ما همواره در سلامت کامل کار کردند و وقتی آدم برخی مسائل را می‌شنود ناراحت می‌شود. می‌گویند فساد داوری رخ داده، چگونه؟ ما در همه این چند سال از داوری ضربه خوردیم و نمی‌دانم منظور برخی افراد چیست؟

هافبک ذوب‌آهن افزود: فکر می‌کنم برخی افراد دنبال تسویه حساب شخصی هستند و از موضوع پیش آمده در حال سوءاستفاده هستند. خدا را شکر که دستگاه قضا پیگیر همه مسائل هست و شک ندارم که با بررسی همه شرایط بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنند.

آذرباد در پاسخ به سوالی درباره آینده فوتبالی خودش گفت: قرارداد من با ذوب‌آهن تمام شده است؛ فعلا مشغول استراحت هستم و در روزهای آینده با بررسی همه جوانب بهترین تصمیم را اتخاذ خواهم کرد.

دیدگاه‌ها