کد خبر : 2050556 | 03 تیر 1403 ساعت 14:18 | 42.9K بازدید | 18 دیدگاه

برگشتنت پای خودت!

عجیب ولی واقعی: هشدار دولت آرژانتین به دی‌ماریا

در آرژانتین به آنخل دی ماریا اطمینان نداده‌اند که از او محافظت خواهد شد و اگرچه تمایل او بازگشت به روساریو سنترال است، اما این ایده هر روز غیرممکن‌تر می‌شود.

عجیب ولی واقعی: هشدار دولت آرژانتین به دی‌ماریا

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم آنخل دی ماریا برای انتخاب تیم بعدی خود، همچنان موضوعی حیاتی در آرژانتین است. از زمانی که این بازیکن رویای خود را برای بازگشت به خانه اعلام کرد، چندین اتفاق رخ داده است که در حال حاضر مانع از امضای قرارداد ستاره آرژانتینی برای روساریو سنترال شده است.

تهدید، تیراندازی به اعضای خانواده دی ماریا، یادداشت‌هایی که روی درب خانه‌اش نوشته شده و مسائلی دیگر که توجه دولت آرژانتین را نیز جلب کرده است. موجی از انتقادات در کشور به راه افتاده و مردم خواستار امنیت بیشتر هستند.

آخرین کسی که برای رسیدگی به این موضوع مداخله کرد، ماکسیمیلیانو پولارو، فرماندار استان سانتافه آرژانتین، بود. 

2028313

او در مورد بازگشت احتمالی آنخل دی ماریا به روساریو سنترال، گفت: «مقامات برای تضمین امنیت دی ماریا و خانواده‌اش با این بازیکن تماسی نگرفته‌اند.»

شگفت‌انگیزتر اینکه، پولارو به دی ماریا هشدار می‌دهد که اگر تصمیم به بازگشت بگیرد، آزادی خود را از دست خواهد داد.

پولارو با بیان اینکه "همه کسانی که دی ماریا را تهدید کردند، بلافاصله دستگیر شدند"، گفت که شرایط حفاظت از او کاملاً متفاوت است: «اگر او مایل باشد، باید راه‌هایی را که دولت برای تضمین امنیت دارد، یعنی از دست دادن برخی آزادی‌ها، بپذیرد. در این صورت ما فوراً حاضر به کمک به او خواهیم بود.»

2027962

پرونده دی ماریا به بالاترین سطوح سیاسی آرژانتین هم رسیده است. خاویر میلِی، رئیس جمهور، اخیرا گفت: «دولت باید امنیت دی ماریا را تضمین کند.» 

چند ماه پیش، وزیر امنیت، پاتریشیا بولریچ، نیز گفت: «من دو یا سه بار با پدر دی ماریا صحبت کردم. آنها خیلی ترسیده بودند و من آنها را درک می‌کنم. شناخته‌شده‌ترین افراد را انتخاب می‌کنند و سر و صدای زیادی به پا می‌کنند. در نهایت این یک تصمیم شخصی و خانوادگی است.»

دیدگاه‌ها