کد خبر : 2050543 | 03 تیر 1403 ساعت 13:40 | 32K بازدید | 52 دیدگاه

مذاکرات استقلال برای تمدید چند ستاره تیم

استقلال همچنان در حال انجام مذاکره برای تمدید قرارداد چند ستاره تیم است.

مذاکرات استقلال برای تمدید چند ستاره تیم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مشخص شدن وضعیت نیمکت استقلال، آبی‌ها مذاکرات خود با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را آغاز کرده‌اند تا بتوانند گزینه‌های مورد نظر نکونام را در تیم حفظ کنند.

در حال حاضر قرارداد دوازده بازیکن استقلال به پایان رسیده است. روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، پیمان بابایی، زبیر نیک‌نفس و امیرعلی صادقی نفراتی هستند که قراردادی ندارند و مدیریت باشگاه یا باید به فکر تمدید قرارداد با آن‌ها باشد یا اینکه شاهد جدایی آن‌ها باشیم.

در این میان، طبیعی بود که استقلالی‌ها برای حفظ ستاره‌های این لیست قدم‌های اولیه را بردارند و این کار نیز صورت گرفته است و نخستین تماس‌ها با روزبه چشمی و صالح حردانی برقرار شده و آنها در تاپ لیست مدیران برای تمدید قرار دارند.

چشمی که طی فصول اخیر به یک وزنه سنگین و رهبر در خط دفاعی و خط میانی استقلال تبدیل شده است، با پیشنهاد تمدید از سوی مدیران باشگاه مواجه شده و آبی‌ها در پی حفظ او هستند.

2046870

صالح حردانی نیز که در این سه فصل از خوب‌های استقلال زیر نظر سه سرمربی مختلف بوده، با آبی‌ها وارد مذاکره شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد او تمدید خواهد شد.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی آغاز شده بود.

دیدگاه‌ها