کد خبر : 2050526 | 03 تیر 1403 ساعت 12:47 | 54K بازدید | 33 دیدگاه

ناچو در القادسیه

سه گزینه اصلی رئال برای جانشینی کاپیتان

رئال مادرید که می‌داند ناچو فصل بعد به فوتبال عربستان خواهد رفت، سه گزینه برای جانشینی او مدنظر دارد.

سه گزینه اصلی رئال برای جانشینی کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن به اتمام خواهد رسید و دیروز اعلام شد که او به پیشنهاد القادسیه عربستان پاسخ مثبت داده و بعد از 23 سال رئال را ترک خواهد کرد.

2029811

در اسپانیا بارها اعلام کرده بودند که ناچو از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان در ترکیب رئال را نداشته ناراحت و ناراضی است و به همین دلیل قصد دارد که این باشگاه را در پنجره تابستانی ارسال ترک کند و به تیم برود که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

حضور میچل، اسطوره رئال، روی نیمکت القادسیه فاکتور مهمی در انتخاب کاپیتان بود اما بعد از رفتن ناچو چه کسی جایگزین او خواهد شد؟

2046850

رافا مارین

به نظر می‌رسید مارین بعد از پایان انتقال قرضی‌اش به ناپولی به رئال بر می‌گردد تا فصل بعد در فهرست تیم اول قرار بگیرد ولی بازیکن محصول آکادمی رئال یک قدم با ناپولی فاصله دارد و رئال او را با 10 میلیون یورو و گنجاندن بند بازگشت، به قهرمان فصل 23-2022 سری آ می‌فروشد.

لنی یورو

او محتمل‌ترین گزینه جانشینی ناچو است. ستاره جوان لیل و تیم جوانان فرانسه که لیورپول، منچستریونایتد و پی اس جی نیز او را می‌خواهند، با رئال به توافق نهایی رسیده و فقط مذاکره با لیل باقی‌مانده است. باشگاه فرانسوی 60 میلیون یورو می‌خواهد ولی رئال با 40 میلیون یورو می‌خواهد قرارداد را نهایی کند.

شوامنی

اگر به هر دلیلی جذب یورو میسر نشود، کارلو آنچلوتی گزینه اورلین شوامنی را در نظر خواهد گرفت. هافبکی که فصل قبل نیز چندین بار در دفاع میانی به میدان رفت و بد هم کار نکرد.

دیدگاه‌ها