کد خبر : 2050511 | 03 تیر 1403 ساعت 11:45 | 19K بازدید | 10 دیدگاه

بحران در انگلیس: درگیری دو ستاره در تمرینات!

کایل واکر و کیه‌ران تریپیه در جریان تمرینات روز گذشته تیم ملی انگلیس با یکدیگر درگیر شدند.

بحران در انگلیس: درگیری دو ستاره در تمرینات!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس پس از برگزاری دو دیدار در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی صربستان و دانمارک توانسته است چهار امتیاز کسب کند و صعودش به مرحله بعدی این مسابقات تقریبا قطعی است اما عملکرد بازیکنان این تیم با انتقادهای بسیاری روبرو شده است.

انتقادهای مطرح شده از ستاره‌های این تیم و گرت ساوت‌گیت باعث شده است که جو متشنجی در اطراف این تیم ایجاد شود و هواداران بسیار نگران عملکرد آنها در مراحل بعدی یورو هستند و حتی بسیاری از این که آنها بتوانند به مراحل بعدی راه پیدا کنند ابراز ناامیدی می‌کنند.

2046821

به نظر می‌رسد که این جو متشنج روی اردوی تیم ملی انگلیس هم تاثیر گذاشته است و تصاویر منتشر شده از تمرینات این تیم نشان می‌دهد که واکر و تریپیه درگیری لفظی شدیدی با یکدیگر پیدا کرده‌اند که در نهایت با دخالت فیل فودن به پایان می‌رسد و جلوی اتفاقی بزرگ‌تر گرفته می‌شود.

2046823

پیش از این هم گفته شده بود که هری کین جلسه‌ای اضطراری در اردوی ملی این کشور برگزار کرده و امیدوار است که بتواند روحیه تیمی و جنگندگی را بار دیگر در آستانه سومین بازی این تیم در مرحله گروهی به آنها برگرداند.

دیدگاه‌ها