کد خبر : 2050474 | 03 تیر 1403 ساعت 07:49 | 19.7K بازدید | 20 دیدگاه

آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ برتر

علی جوادی می‌گوید بیشتر بخش‌های ورزشگاه تختی آماده شده است.

آخرین وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد ضعف تهران در زیرساخت‌های ورزشی گفت: یکی از ضعف‌های استان تهران کمبود فضای ورزشی است. فضای ورزشی خوب در استان تهران در اختیار فدراسیون‌هاست و این ضعف منحصرا برای استان تهران است. نیاز به تخصیص منابع بیشتر است تا اداره کل ورزش و جوانان تهران بتواتد با توسعه زیرساخت‌های ورزشی، امکانات را برای تمام تیم‌های لیگ برتری تمام رشته‌ها فراهم کند.

او در مورد وضعیت ورزشگاه تختی گفت: در ورزشگاه تختی، آنچه مربوط به برگزاری مسابقات است، آماده شده است‌. زمین چمن، سکوها، اسکوربرد، نور و صوت آماده است. پیست تارتان نیاز به تعمیر دارد و باید گیت‌ها آماده شود. قرار است امروز یک تیمی از فدراسیون بازدید کنند. ما دنبال تامین اعتبارات بودیم تا زیرسازی چمن و نگه‌داشت چمن را انجام دهیم. 

جوادی در مورد ورزشگاه آزادی گفت: من اعلام کرده بودم که فصل آینده و در چند هفته ابتدایی ورزشگاه آزادی نمی‌تواند میزبانی کند. البته شرکت توسعه و تجهیز دستور تسریع در روند آماده‌سازی را دارد و باید خیلی سریع‌تر برساند. ولی یک ورزشگاه جایگزین آزادی در تهران نیاز است. این برای دیگر تیم‌های تهرانی مثل هوادار هم نیاز است‌.

دیدگاه‌ها