کد خبر : 2050444 | 03 تیر 1403 ساعت 06:17 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

تیم ملی گرجستان از لوبژانیدزه حمایت می کند!

سابا لوبژانیدزه، بازیکن تعویضی گرجستان، موقعیت بسیار خوبی را که می‌توانست منجر به پیروزی تیم ملی کشورش برابر چک شود، از دست داد.

تیم ملی گرجستان از لوبژانیدزه حمایت می کند!

به گزارش ورزش سه، گرجستان که برای اولین بار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کند و به دنبال راهیابی به مرحله حذفی است، اما اگر در وقت‌های تلف شده بازی برابر چک و در شرایطی که مسابقه با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، از موقعیت خوب خود استفاده می‌کرد، کار تیم ملی کشورش در ادامه راحت‌تر می‌شد

گرجستان در شرایطی در این مسابقه اولین امتیاز خود را به دست آورد که می‌توانست به راحتی پیروز بازی باشد، اما آخرین حمله این تیم در وقت‌های تلف شده نیمه دوم با ضربه لوبژانیدزه از بالای تیر دروازه به بیرون رفت.

اما نکته جالب اینکه بازیکنان و کادر فنی گرجستان پس از سوت پایان بازی به صورت هماهنگ از لوبژانیدزه حمایت کردند و در این بین گئورگی مامرداشویلی از او خواست تا در دیدار پایانی گروه مقابل پرتغال گلزنی کند.

2046704

گئورگی مامرداشویلی، دروازه.بان تیم گرجستان که برنده جایزه بهترین بازیکن مسابقه شد، گفت: از این تساوی راضی و خوشحالم. البته می‌توانستیم در آخرین لحظه پیروز شویم. من از این موضوع ناامید هستم، اما فوتبال همین است.

مامرداشویلی در مورد آخرین فرصتی که هم‌تیمی‌اش از دست داد، گفت: لوبژانیدزه می‌خواست گل بزند اما اوضاع آن طور که می‌خواست پیش نرفت. او باید به تمرینات ادامه دهد. او بازیکن بزرگی است و قطعا در دیدارهای آینده گل خواهد زد. البته لحظه بسیار مهمی بود، اما او باید ادامه دهد. او باید افتخار کند که اولین امتیاز خود را مقابل چک کسب کردیم.

وی افزود: وقتی از دور به چیزها نگاه می‌کنید، همه چیز راحت‌تر به نظر می‌رسد، اما اجرای کار در چنین مسابقاتی بسیار دشوار است. او کارش را عالی انجام داد اما گلی نزد.

2046705

ویلی سانیول، سرمربی گرجستان نیز از بازیکنان خواست تا روی نکات مثبت تمرکز کنند. او به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازیکنان از این فرصت بزرگ کمی ناامید شدند، اما امیدوارم آنها به سرعت متوجه این واقعیت شوند که اولین امتیاز خود را در یک تورنمنت بزرگ به دست آوردند.

وی افزود: مقابل پرتغال با جاه طلبی بازی خواهیم کرد و ممکن است در نهایت پاداش بگیریم، البته می‌دانیم که کار سخت خواهد بود.

دیدگاه‌ها