کد خبر : 2050442 | 03 تیر 1403 ساعت 05:17 | 65.8K بازدید | 51 دیدگاه

پرسپولیس بهترین گزینه جانشینی اوسمار را از دست داد!

با حضور یحیی گل محمدی در راس کادر فنی فولاد خوزستان شاید پرسپولیسی‌ها یکی از معدود گزینه‌های داخلی مناسب برای نشستن روی نیمکت سرخ‌ها بود اما حالا او تیم دارد.

پرسپولیس بهترین گزینه جانشینی اوسمار را از دست داد!

به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی که چهار سال سرمربی پرسپولیس بود و از زمستان 1398 تا زمستان 1402 هدایت سرخ‌ها را برعهده داشت حالا سرمربی فولاد خوزستان خواهد بود.
گل محمدی در شرایطی سرمربی فولاد خوزستان شد که مدتی قبل بحث حضورش در تراکتور مطرح بود اما سر از تیمی در آورد که بخشی از دوران بازیگری‌اش در این باشگاه رقم خورد.
حضور یحیی گل محمدی در راس کادر فنی فولاد بعد از بقای دشوار این تیم در لیگ برتر شاید برای هواداران فولاد خبر خوش و امیدوار کننده‌ای باشد اما برای پرسپولیسی‌ها بخصوص در این روزها می‌تواند یک حسرت بزرگ را به همراه داشته باشد.

1972138

گل محمدی در شرایطی سرمربی فولاد شد که پرسپولیس دنبال سرمربی می.گردد  و بین گزینه‌های خارجی سرگردان است. در عین حال سوال اینجاست که اگر یحیی گل محمدی شرایط مربیگری در لیگ برتر را داشت و می‌توانست تیم بگیرد چرا پرسپولیس سراغ او نرفت و چرا اصلا بحث بازگشت این مربی موفق به پرسپولیس مطرح نشد؟
با این حال از این به بعد یحیی گل محمدی و تیمش یکی از 15 رقیب داخلی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود و او که آخرین بار در نقش سرمربی پدیده و شهرخودرو مشهد مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود که موفق شد تیم کالدرون را شست دهد.

دیدگاه‌ها