کد خبر : 2050435 | 03 تیر 1403 ساعت 00:30 | 26.5K بازدید | 31 دیدگاه

نشانه‌های غیررسمی برای ادامه همکاری ژوزه؛

مورایس ایران را برای سپاهان ترک نکرد

ژوزه مورایس پس از قهرمانی جام حذفی در ایران مانده و در حال رسیدگی به امور تیم است.

مورایس ایران را برای سپاهان ترک نکرد

به گزارش "ورزش ‌سه"، سپاهان خیلی دیرتر از تمام‌ تیم‌های مدعی فوتبال ایران رقابت در فصلی که تازه تمام شده را به پایان رساند و باید زودتر از سایر رقبا هم به مسابقات وارد شود و آماده دیدار پلی‌آف لیگ نخبگان برابر شباب الاهلی و در صورت پیروزی سپس بازی با الغرافه شود.

در این شرایط کمترین زمان پیش روی مورایس و بازیکنانی قرار دارد که تصمیم به ماندن دارند و باید پس از چند روز استراحت دوباره به مجموعه باغ فردوس برگردند و تمرینات‌شان را برای حضور در فصل جدید آغاز کنند.

به همین دلیل مورایس با وجود فصل فشرده‌ای که پشت سر گذاشته و درنهایت منجر به سومی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی شد، همچنان در ایران مانده و قصد ترک کشور و استراحت را حداقل در این برهه ندارد.

2013437

بسیاری از هواداران سپاهان با توجه به جدایی قطعی چند ستاره تیم محبوب‌شان نظیر رامین رضائیان، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و ابهام در سرنوشت چند بازیکن دیگر که قراردادشان تمام شده نگران فصل آتی هستند و به نظر می‌رسد عدم ترک ایران از سوی مورایس به همین خاطر باشد تا از نزدیک پیگیر جذب بازیکنان جدید برای مهیا کردن تیمش جهت ورود به رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر در دوره بیست و چهارم شود.

سپاهان باید روز 16 مرداد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف شباب الاهلی برود و باید دید اولین تمرین این تیم برای ورود به فصل جدید چه زمانی برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاه‌ها