کد خبر : 2050398 | 02 تیر 1403 ساعت 21:32 | 13.2K بازدید | 18 دیدگاه

ناگلزمان: برایم مهم نیست به چه تیمی می‌خوریم

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید برایش مهم نیست آنها در مرحله بعدی با چه تیمی بازی خواهند کرد.

ناگلزمان: برایم مهم نیست به چه تیمی می‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فردا در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف سوئیس می‌روند. صعود ژرمن‌ها به دور حذفی قطعی شده و آنها در این بازی برای صدرنشینی رقابت خواهند کرد. یولیان ناگلزمان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی فردا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و به موضوعات مختلفی پرداخت.

او درباره تغییرات احتمالی در ترکیب تیم به دلیل کارت‌های زرد بازیکنان گفت: «تصمیم در حال حاضر این است: هیچ تغییری نخواهد بود. مهم است که ریتم را حفظ کنیم. من وضعیت کارت‌های زرد را در نظر نمی‌گیرم زیرا به تیم اعتماد دارم. اگر من بازیکن بودم و فقط به دلیل اینکه کسی به دلیل کارت زرد استراحت می‌کرد، بازی می‌کردم، این را بی‌احترامی می‌دانستم. اعتقاد من این است که باید همه تلاشمان را بکنیم و اگر کسی به دلیل کارت زرد محروم شود، ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جایگزینش شوند.»

2046621

ناگلزمان سپس درباره حریف مورد علاقه آلمان در دور حذفی گفت: «شما بازی می‌کنید که ببرید. فردا هم همینطور خواهد بود. دور حذفی هم همین است. ما نمی‌توانم حریف خودمان را انتخاب کنیم. ما می‌خواهیم ریتم را حفظ کنیم. مهم نیست که حریف بعدی ما چه تیمی خواهد بود.»

او در مورد تیم ملی سوئیس نیز گفت: «آن‌ها حریفی بسیار خوب و قطعاً قوی‌ترین تیم در گروه هستند. از نظر کیفیت فردی بازیکنان، سوئیس را قوی‌ترین حریف می‌دانم. ما آماده چالش هستیم و می‌خواهیم بازی سوم گروه را هم ببریم.»

ناگلزمان همچنین درباره وضعیت لروی سانه و احتمال به دست آوردن دقایق بیشتری در بازی‌های بعدی صحبت کرد: «او نگران است که مصدومیتش دوباره بازگردد. او تقریباً در پنج هفته پایانی فصل تمرین نکرد. من به او زمان خواهم داد. او باید کمی صبر داشته باشد. او شخصیت بزرگی دارد که ناراحت نمی‌شود و منتظر فرصتش می‌ماند. البته از نیمکت‌نشینی بدش می‌آید.»(خنده)

دیدگاه‌ها