کد خبر : 2050377 | 02 تیر 1403 ساعت 20:06 | 14.9K بازدید | 10 دیدگاه

جفرسون: به قراردادم پایبند هستم

مدافع فولاد و تکذیب پیوستن به لیگ اندونزی!

مدافع برزیلی فولاد خوزستان اخبار منتشر شده درباره پیوستنش به تیمی از لیگ اندونزی را تکذیب کرد.

مدافع فولاد و تکذیب پیوستن به لیگ اندونزی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بورنئو اندونزی صبح امروز طی یک ویدئو به طور رسمی از مدافع جدید خود رونمایی کرد؛ این باشگاه اندونزیایی در شرایطی جفرسون باهیا مدافع برزیلی شاغل در لیگ ایران را به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد که این بازیکن با فولاد خوزستان یک فصل دیگر قرارداد دارد.

جفرسون که دو فصل در لیگ برتر ایران برای مس رفسنجان و فولاد خوزستان به میدان رفت، حالا در پی اخبار منتشر شده درباره پیوستنش به لیگ اندونزی، به این مسئله واکنش نشان داده و اعلام کرده که قراردادی با بورنئو امضا نکرده است.

جفرسون باهیا در صفحه شخصی خود نوشت: «من فوتبالیست حرفه‌ای - جفرسون دوس سانتوس، ایجنت  من خوزه آلبینو نتو و ایمپاکتو فوتبول (شرکتی که رسماً نماینده من است) رسماً اعلام می‌کنیم که تا دسامبر 2025 با باشگاه فولاد قرارداد دارم.»

او ادامه داد: «این اطلاعیه با توجه به پست‌های اشتباهی که مبنی بر توافق من با تیمی از اندونزی منتشر شده، حائز اهمیت است. ما هیچ قرارداد یا پیش قراردادی امضا نکردیم، زیرا جفرسون دوس سانتوس قرارداد معتبری با باشگاه فولاد دارد.»

جفرسون در پایان نوشت: «فعلا دیگر خبری نیست؛ با تشکر!»

با این تفاسیر مدافع برزیلی مشخص است قصد ترک فولاد را دارد و ظاهرا توافقاتی با باشگاه اندونزیایی نیز داشته اما این انتقال تا زمانی که قراردادش را به فولاد خوزستان فسخ نکند، صورت نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ها