کد خبر : 2050274 | 02 تیر 1403 ساعت 12:08 | 22.1K بازدید | 51 دیدگاه

گل نباید مردود می‌شد

برای داور متاسفم، کاری از دستم ساخته نبود

دنزل دامفرایس هنوز باور ندارد گل ژاوی سیمونز به فرانسه به خاطر او مردود اعلام شده و از تصمیم داور انتقاد کرد.

برای داور متاسفم، کاری از دستم ساخته نبود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیداری حساس از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی هلند و فرانسه که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید، صحنه‌ای جنجالی خلق شد.

2046367

در این بازی، ژاوی سیمونز موفق شد توپ را به تور دروازه فرانسه بچسباند، اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. پس از خوشحالی بازیکنان و در حالی‌که آنها سر از پا نمی‌شناختند، آنتونی تیلور، داور انگلیسی بازی، به سمت کمکش رفت و پس از صحبتی کوتاه با او گل را رد کرد.
در این صحنه، دنزل دامفرایس به دلیل اینکه در آفساید قرار داشت و برای مایک مانیان، دروازه‌بان فرانسه، مزاحمت ایجاد کرد، باعث شد کمک داور آن را آفساید تشخیص دهد. تیلور پس از تصمیمش هم ثانیه‌هایی با کمک داور ویدئویی صحبت کرد اما در نهایت شرایط باب میل فرانسوی‌ها رقم خورد و گل تأیید نشد.

2046345

ستاره هلندی که به خاطر او گل سیمونز مردود اعلام شد، در پایان بازی عصبانی بود و گفت: «مایه تاسف است. من در کنار دروازه‌بان بودم اما در مسیر شوت، خیر. گل نباید مردود اعلام می‌شد. داور سه دقیقه وقت تلف کرد تا تصمیمی غلط بگیرد که عجیب بود.»

دامفرایس ادامه داد: «من در آن صحنه نمی‌توانستم کار دیگری انجام دهم. سعی کردم با آرامش به داور توضیح بدهم که جلوی دروازه‌بان یا در مسیر ضربه قرار نگرفته‌ام، اما او احساس می‌کرد که من خیلی به مانیان نزدیک بودم. توپ می‌توانست به من برسد و گل بزنم اما اینطور نشد. در آن شرایط کار دیگری نمی‌توانستم انجام دهم.»

دیدگاه‌ها