کد خبر : 2050249 | 02 تیر 1403 ساعت 10:28 | 13.9K بازدید | 10 دیدگاه

خشم دشان: نیاز ندارم درباره امباپه بلوف بزنم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، توضیحاتی را درباره عدم استفاده از کیلیان امباپه در دیدار برابر تیم ملی هلند مطرح کرد.

خشم دشان: نیاز ندارم درباره امباپه بلوف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی هلند به میدان رفت و در حالی که امباپه بر خلاف اظهارات قبلی در این بازی در ترکیب تیمش حضور نداشت با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

مصدومیت شدید و شکستگی بینی امباپه باعث شده بود که تردیدهایی درباره حضور یا عدم حضور او در ترکیب تیم ملی فرانسه در این بازی مهم به وجود بیاید، اما دشان پیش از این دیدار تاکید داشت که این بازیکن توانایی لازم برای به میدان رفتن در این بازی را دارد، اتفاقی که در نهایت رخ نداد. 

2045185

بسیاری معتقد بودند که این اظهارات مطرح شده از سوی سرمربی تیم ملی فرانسه صرفا برای منحرف کردن ذهن کادر فنی و بازیکنان حریف بوده و او به نوعی درباره ستاره تیمش بلوف زده است و این ادعا باعث ناراحتی و عصبانیت او شد که معتقد است نیازی به انجام این کار ندارد. 

دشان در گفتگو با خبرنگاران پس از تساوی برابر تیم ملی هلند اظهار داشت: «من نیازی به بلوف زدن ندارم. کیلیان در حال بهتر شدن است. اگر این بازی سرنوشت‌سازی بود، شاید تفکرات متفاوتی داشتم و او را به زمین می‌فرستادم، حتی با وجود این که شرایط خودش هم مهم است. پس از اتفاقاتی که رخ داد عاقلانه‌تر این بود که او روی نیمکت بماند.»

دیدگاه‌ها