کد خبر : 2050232 | 02 تیر 1403 ساعت 08:34 | 24.5K بازدید | 12 دیدگاه

مصدومیت بدموقع: این ستاره روی دست بارسا ماند

باشگاه آیندهوون به دلیل مصدومیت سرجینیو دِست از جذب او منصرف شده است.

مصدومیت بدموقع: این ستاره روی دست بارسا ماند

به گزارش "ورزش سه"، دست در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۰ از آژاکس جدا شد و به بارسلونا پیوست و امیدوار بود روزهای خوبی که در لیگ هلند داشته را در این تیم هم تکرار کند و به یک مدافع کناری قابل اعتماد و قدرتمند در ترکیب این تیم تبدیل شود اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت.

عملکرد نه چندان خوب او در این تیم باعث شد که در سال ۲۰۲۲ به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله راهی میلان شود و پس از آن هم در پنجره تابستانی سال گذشته بار دیگر با قرارداد قرضی راهی آیندهوون شد و گفته شده بود که مدیران این باشگاه از عملکردش راضی هستند و قصد دارند قراردادش را دائمی کنند.

1979799

مدیران بارسا از این اتفاق بسیار خوشحال بودند، اما پارگی رباط صلیبی این ستاره آمریکایی در هفته‌های پایانی همه چیز را تغییر داد و حالا روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که این مصدومیت دشوار و طولانی مدت برنامه باشگاه آیندهوون درباره او را تغییر داده است و آنها دیگر تمایلی به جذبش ندارند.

دست قرار است از تاریخ اول جولای تحت نظر تیم پزشکی بارسلونا روند درمانش را شروع کند و بعید است که در پنجره تابستانی به باشگاه دیگری منتقل شود و بارسا باید قید سود حاصل از فروشش را بزند.

دیدگاه‌ها