کد خبر : 2050226 | 02 تیر 1403 ساعت 01:51 | 27.9K بازدید | 46 دیدگاه

اخطار امباپه به پی‌اس‌جی: حقوقم را پرداخت کنید

اخطار رسمی کیلیان امباپه بابت پرداخت نشدن دستمزدهایش به دست باشگاه پاری سن ژرمن رسیده است.

اخطار امباپه به پی‌اس‌جی: حقوقم را پرداخت کنید

به گزارش "ورزش سه"، اوایل این ماه، انتقال خبرساز کیلیان امباپه به رئال مادرید رسماً اعلام شد. این بازیکن ۲۵ ساله پس از پایان حضورش در یورو ۲۰۲۴ به مادرید خواهد رفت. او تا پایان این ماه همچنان تحت قرارداد با پاری سن ژرمن خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که دوران حضورش در این باشگاه با ناراحتی و درگیری حقوقی به پایان خواهد رسید.

به گزارش اکیپ، امباپه از ماه آوریل دستمزدهای خود را از پاری سن ژرمن دریافت نکرده است. در این مدت، او مستحق دریافت ۱۰۰ میلیون یورو به عنوان حقوق و پاداش‌های قراردادش بوده است. با تنها ۹ روز تا پایان قراردادش، او اخطاری رسمی به پی‌اس‌جی ارسال کرده است که باید حقوق معوقه او را پرداخت کنند، وگرنه موضوع به مراحل قانونی بیشتری خواهد کشید.

2046377

این یک پایان عجیب برای دوران هفت ساله امباپه در پاری سن ژرمن است. رئال مادرید نگران رفتار باشگاه فرانسوی با مهاجم جدید خود است، هرچند که احتمالاً نمی‌توانند در این موضوع مداخله زیادی کنند.

این موضوع می‌تواند تأثیرات روانی و عملی بر هر دو باشگاه و همچنین خود امباپه داشته باشد. پایان غیر دوستانه این قرارداد ممکن است بر روحیه بازیکن در یورو ۲۰۲۴ تأثیر بگذارد و در عین حال، می‌تواند نشان‌دهنده چالش‌های مدیریتی در باشگاه پاری سن ژرمن باشد.

دیدگاه‌ها