کد خبر : 2050221 | 02 تیر 1403 ساعت 01:34 | 5.8K بازدید | 8 دیدگاه

دشان: تنها حسرت ما عدم گلزنی است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید تنها ناراحتی او در بازی امشب عدم گلزنی تیمش مقابل هلند است.

دشان: تنها حسرت ما عدم گلزنی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال فرانسه در چارچوب رقابت‌های گروه D یورو 2024 به مصاف هلند رفت و به تساوی بدون گل رسید.

فرانسه که در بازی گذشته مقابل اتریش چندان قدرتمند بازی نمی‌کرد حداقل به یک گل رسیده بود و با برد از زمین خارج شد، اما امشب در گلزنی ناکام بود و حتی یک گل دریافت کرد که مردود اعلام شد.

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، پس از پایان بازی گفت: "تنها تاسف و ناراحتی‌ام درباره کارایی تیم و عدم گلزنی است. این یک مسابقه با فشار بالا بود، تیم هلند محتاط‌تر از همیشه بازی می‌کرد. در مقایسه با حریف، 36 ساعت ریکاوری نداشتیم، علیرغم هر کاری که انجام دادیم تا حد امکان ریکاوری کنیم، بد نبودیم اما مانند همیشه نبودیم."

کیلیان امباپه؟

کیلیان، کیلیان است، ما او را با دیگران مقایسه نمی‌کنیم. بردلی بارکولا ویژگی‌هایی دارد، به همین دلیل او در تیم است، او در تمرینات به خوبی کار می‌کند. اما او هرگز با ما بازی نکرده و بازی در چنین مسابقه‌ای هرگز آسان نیست. تردید داشتم که او را در پایان به میدان بفرستم تا متفاوت بازی کنیم، اما تیم نسبتاً متعادل بود، ما توانستیم حملاتی داشته باشیم و همچنین خوب دفاع کنیم.

انگولو کانته؟

او بی نظیر و درخشان است. این برای ما بسیار خوب است. بازیکنان زیادی دارم که می‌توانند در ترکیب اصلی باشند، به خصوص در خط میانی. اما کانته توانایی بسیار جالبی برای بازی دارد.

2046372

دیدگاه‌ها